Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

U-Ryhmän puhdistus (pesu)

(1/3) > >>

Tabbert560:
Vaunussamme todella vaalea kangas verhoilu,joka oli vuosien saatossa tummunut jne.Kyselin verhoilun pesua,sitten tuli mieleen autopuhdistus firma (fiksi).Vein kyseiset istuin osat sinne nähtäväksi.vastaus oli hae iltapäivällä pois.Kävin eilen sit iltapäivällä hakemassa pois,kappas vaan ryhmä oli kuin uusi 10v vanhassa vaunussa.Sillä laitoin tämän tähän jos jollain samanlainen tarve  :D

Weicco:
Kun on liemet ja laitteet niin puhdasta tulee  Thumb Mitä kustansi pesu?

jtk:
Toki paikkakin kiinnostaa.

Turhan Höpöttäjä:
Mulla oli sama homma edessä etuistuimille. Otin istuimet irti, verhoilija poisti päälliset. Joistakin kohti oli päällinen kulunut lähes puhki. Onneksi olin poistanut takaistuinryhmän, joiden tyynyjen päällä oli samaa hyvä kuntoista kangasta. Verhoilija vaihtoi uudet terenauhat ja kuluneet osat kankaasta, pesu ja uudelleen päälliset takaisin. Kylläpä passoo emännän kanssa nyt istuksia.  ;D

retkeilijä:
Koko talven olen suunnitellut istuinpäällisten pesua. Taidan irroittaa päälliset tyynyistä(vetoketjut) ja pestä koneessa. Miten on, saako ne takaisin (kosteina) kuivina??

Retkeillessä tulee istuttua kannon nokassa, kivellä, maassa, jne... Pitäisikö antaa olla nuhjuisia vai peseeko ja sitten kesällä housut alas aina kun vaunuun menee  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View