Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

..ittu!

<< < (4/7) > >>

Vesseli:
En halua latistaa, mutta tuossa on ainakin kolme asiaa, jotka siitäisivät mielenkiintoni muualle. On alkovi, joka ainakin minulla oli vain romppeiden keräyspaikka ja tuulen vastus. Sitten takakeittiö, joka imi jääkaapin tuuletusaukkojen kautta kaikki maantien pölyt takakaappeihin.. Sitten tuo Traumatic-lämmitys, mikä ei omissa koskaan toiminut kunnolla. Kahdesa oli ja nyt on jo kolmannessa nestekiertolämmitys .

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.03.2013     kello on 23:21 ---Itse lueskelen Mobile de:tä ja yritän keksiä mikä lopettaisi autokuumeen.

--- Lainaus päättyy ---

Auttaako jos vaihdat eri lehteen.  ;D ;D Vaikka johonkin suomen kieliseen autolehteen niin luulis laskevan ettei vaan menis alilämmönpuolelle (tosin sekin on kuulemma vaarallista)  ;D

Fenix:
Onneksi itsellä vilkaisu lompakkoon riittää, ei tartte edes aspiriinia tähän tautiin. :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.03.2013     kello on 21:57 ---Täh :o
Saakos näitä nelivedollakin?
http://www.netticaravan.fi/kauppiaat/Helsinki+Caravan+Oy/634/1/69688/6

--- Lainaus päättyy ---
Saa, ovat kyllä harvinaisempia  ::)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.03.2013     kello on 23:21 ---Sinulla tilanne on kuitenkin selkeä. Itse lueskelen Mobile de:tä ja yritän keksiä mikä lopettaisi autokuumeen. Ei vaan löydy just se mitä olen hakemassa, tosin en itsekään sitä tiedä vielä. Neliveto diisseli farkku mutta ei VAG, BMW, MB, Volvo, Japanilainen (mahd Subaru), merkkejä joita en halua voisi mainita usean muun, mutta se tärkein, eli haluttu merkki ja malli puuttuu.

--- Lainaus päättyy ---
  Tässähän näitä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View