Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

..ittu!

<< < (3/7) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.03.2013     kello on 22:13 ---Luuletteko tosissanne että 15v kundi ja 17v likka lähtevät enää reissuun?
 :o :o

;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole omakohtaista kokemusta, ja se vaihtelee.

Olen nähnyt, että 18 vee likka lähtee reissuun, kun reissu on tarpeeksi hyvä.

Vaan jos eivät vakituistaan lähde, niin petaahan sitä välillä.

Hurttaperheessä alkovi lienee hyvä, ei tarvi päästää elukkaa petiin.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2013     kello on 22:20 ---Hurttaperheessä alkovi lienee hyvä, ei tarvi päästää elukkaa petiin.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä ei koira tule petiin vaikka pääsisi, paitsi kerran likan pedillä käynyt makoilemassa (uhmaikäisenä).

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.03.2013     kello on 22:13 ---Luuletteko tosissanne että 15v kundi ja 17v likka lähtevät enää reissuun?
 :o :o

;D

--- Lainaus päättyy ---

No se. En muistanu noita teidän lasten ikiä.
Käytiin muuten eilen mallailemassa muutamaa 590/595 mallia ;D - ei onneksi löytyny hyviä.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.03.2013     kello on 22:30 ---No se. En muistanu noita teidän lasten ikiä.
Käytiin muuten eilen mallailemassa muutamaa 590/595 mallia ;D - ei onneksi löytyny hyviä.

--- Lainaus päättyy ---

Pist.. mulla olis myynnissä hyvä 560 sopivasti..

kimi:
Sinulla tilanne on kuitenkin selkeä. Itse lueskelen Mobile de:tä ja yritän keksiä mikä lopettaisi autokuumeen. Ei vaan löydy just se mitä olen hakemassa, tosin en itsekään sitä tiedä vielä. Neliveto diisseli farkku mutta ei VAG, BMW, MB, Volvo, Japanilainen (mahd Subaru), merkkejä joita en halua voisi mainita usean muun, mutta se tärkein, eli haluttu merkki ja malli puuttuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View