Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Koukku puheenaiheena

<< < (4/10) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 16.03.2013     kello on 20:33 ---Pari kertaa on tullut peräkolari minun koukkuun  ja kerran itekkin.
Pitää varoa!

--- Lainaus päättyy ---

Mulla oli entiwanhaan Sätkässä vetokoukku. (..ja lopettakaa heti se nauraminen..) Kerran se kuitenkin pelasti kulkimen takapään, kun motarilla ruuhkassa yx Folkkari sammui eteen. Sain kyllä pysähtymään, mutta Opeli takana rysäytti perään.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ose - 16.03.2013     kello on 19:15 ---...
 Jos koukkua säilyttää autotallissa se ei ole käytettävissä kun äkilllinen tarve ilmenee jossain muualla kuin kotona.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla 4:ssä viimeisessä hlöautossa se koukkuosa on suojapussissaan mahtunut olemaan takakontin pohja levyn alla; sivulokerossa tai varapyörä syvennyksessä  - eli aina kulkee mukana Thumb

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.03.2013     kello on 22:46 ---Mulla oli entiwanhaan Sätkässä vetokoukku. (..ja lopettakaa heti se nauraminen..) Kerran se kuitenkin pelasti kulkimen takapään, kun motarilla ruuhkassa yx Folkkari sammui eteen. Sain kyllä pysähtymään, mutta Opeli takana rysäytti perään.

--- Lainaus päättyy ---
:laugh: :laugh: :laugh: Aika paha yhdistelmä ..
Mitä ihmettä teit siellä rekkoja kiusaamassa  :o 3-kaitaisella kun ajat keskimmäistä, niin ei raskaskalusto saa(nut) sua ohittaa ollenkaa  ^-^

mike:
Volvossa kiinteäksi muuttunut irroitettava. Siinä näyttäis olevan joku avainpesän näköinen kyljessä.
Saa mun puolesta olla ihan rauhassa!!

Duster:
Tukevasti on koukku pultattu mun ryskyssä :D kaikki koukut mitä on ollut ovat olleet kiinteitä.
Saattaa olla ettei seuraavassa olekkaan koukkua.....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View