Sivuja:
Toiminto
  • #136 kirjoittanut tsahkali 14 Mar 2013
  • Minulle on aika normaalia käytöstä, että niillä tiedoin jota minulla on, yritän muodostaa käsityksen ihmisestä.

    Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...

    Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee...  :o Kerran entiwanhaan tanssitin yhtä nuorta Naista, joka yht'äkkiä tokaisi, että '.. mitä sä teet..' Johon minä änkyttämään, että en vielä mitään, en ole edes yrittänyt!! Johon tyttö, että '... eikun mitä sä teet työkses, kun susta ei näe sitä...'   :laugh:
  • #137 kirjoittanut Aakku 14 Mar 2013
  • Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...

    Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee...  :o Kerran entiwanhaan tanssitin yhtä nuorta Naista, joka yht'äkkiä tokaisi, että '.. mitä sä teet..' Johon minä änkyttämään, että en vielä mitään, en ole edes yrittänyt!! Johon tyttö, että '... eikun mitä sä teet työkses, kun susta ei näe sitä...'   :laugh:
    Tuosta tuli mieleen, kun nuorena kaupunkilaiskloppin a tanssitin yhtä maatalon tyttöä. Kaikki meni hyvin ja mielessä siinsi jo isännän paikka. Homma tyssäs, kun tyttö kysyi, jotta mitä mieltä olen maidon kaksihintajärjestel mästä. Hiukan löi mulla tyhjää ja siihen loppu mun näytöt isännäksi.
  • #138 kirjoittanut Arska 14 Mar 2013
  • Mä oon ollu lähipiirissä Aakku kaveripiirissä Arska mutta liittyessä muistaakseni Aakku oli varattu joten jäljelle jäi Arska. Yksinkertaista.
  • #139 kirjoittanut Aakku 14 Mar 2013
  • Mä oon ollu lähipiirissä Aakku kaveripiirissä Arska mutta liittyessä muistaakseni Aakku oli varattu joten jäljelle jäi Arska. Yksinkertaista.
    Nopeat syövät hitaat..  ;D
  • #140 kirjoittanut Arska 14 Mar 2013
  • Nopeat syövät hitaat..  ;D
    Näin on ja on aina ollut
  • #141 kirjoittanut perho-ukko 14 Mar 2013
  • Näin on ja on aina ollut
    Ja minun harrastuksiani kukaan ei "hoksaa" nimimerkin mukaan ! ;D ;D ;D ;D
  • #142 kirjoittanut Onneva 14 Mar 2013
  • Ja Sipsukan kanssa tässä samoilla linjoilla  :)
    Naiseksi oletan..

    Mää muistaisin et joku olis olettanut mun olevan mies, vaikka munat multa kyllä puuttuu  ;D

    Meitä naisia on täällä niin vähän, että useimmilla lienee toisista ensimmäinen oletus, että mies.. Näin on munkin kohdalla käynny, eräs org:lainen paljasti tavatessamme kasvotusten, että on luullut mua mieheksi. :D :D Ehkä alkuaikoina olin hyvinkin varovainen kirjoitteluissani, nyt on jo tämä syntymäblondius varmasti paljastunut  ;D

    Soleilista olen kokoajan jotenkin ajatellut, että kanssasisar  :)

    Titteleille mäkin viittaan kintaalla. Nimimerkit suojaa just sopivasti ennakkoluuloilta ja turhilta arvoilta.
  • #143 kirjoittanut 0yxxy0 14 Mar 2013
  • Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...

    Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee...  :o

     Vähän ohi aiheen mutta joskus parkkipaikkalla katsonut ihmistä ja sitten vaihtoehtoja autorivistä että mihin autoon ko henkilön avaimet passaa, joskus jopa osunut oikeaan. ;D
  • #144 kirjoittanut Onneva 14 Mar 2013
  • Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...

    Totta.
  • #145 kirjoittanut Soleil 15 Mar 2013
  •  :) Onneva :)

    En ole ajatellut aijemmin ollenkaan nimimerkkisi taakse.  :)
    Jos nyt ajattelen niin ehkäpä kuvastasi vois ajatella sinun olevan mies.  :-[
    Mukavan ihanaa.  :)

  • #146 kirjoittanut sipu 15 Mar 2013
  • Poikkitieteelisenä insinöörinä sanoisin, että se, mitä ihminen tekee, kyllä monissa tapauksissa kertoo hänestä jo paljon...

    Toisaalta, kuulemma, ihmisestä näkee, mitä hän tekee...  :o Kerran entiwanhaan tanssitin yhtä nuorta Naista, joka yht'äkkiä tokaisi, että '.. mitä sä teet..' Johon minä änkyttämään, että en vielä mitään, en ole edes yrittänyt!! Johon tyttö, että '... eikun mitä sä teet työkses, kun susta ei näe sitä...'   :laugh:

    ISO kiitos  ;D
    sain nimittäin niin makeet naurut
    että ei se meinaa millään loppua  :D :D :D
    tästä on hyvä alkaa tämä perjantai
    hyvillä mielin
    nauravin suin  ;D ;D ;D ;D ;D
  • #147 kirjoittanut Fenix 15 Mar 2013
  • Ja minun harrastuksiani kukaan ei "hoksaa" nimimerkin mukaan ! ;D ;D ;D ;D

    Niin, keräilet perhosia ja oelt kotoisin Keski-Pohjanmaalta, Perhosta? Vai mites se ny olikaan? :)
  • #148 kirjoittanut sipu 15 Mar 2013
  • Niin, keräilet perhosia ja oelt kotoisin Keski-Pohjanmaalta, Perhosta? Vai mites se ny olikaan? :)

     ;D ;D ;D
    mut eikös se sit olis
    perhos-ukko jos olis noin ^ ;D
  • #149 kirjoittanut Duster 16 Mar 2013
  • Toi mun nicci, kait kuvaa mua parhaiten ;)
    Tykkään koluta sorateitä, puhua pälätän kunhan vauhtiin pääsen ;)
    Hieman itseironinen nicci ;D ;D ;D ;D
  • #150 kirjoittanut megaman 22 Mar 2024
  • Yli 10 vuotta vanha ketju. Nimimerkki reilusti vielä vanhempi🙂
    Oma nicki tulee jostain 25 vuoden takaa, kun ajoin
    Opelin O mega(man) malleilla. 🙂
Sivuja:
Toiminto