Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (16/32) > >>

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: "kuus ysi" - 11.03.2013     kello on 22:02 ---  Olisit sä Wine voinut avata itseäs vähän enemmän, eli laittaa esille koko nimesi ( Wine Walkkari Winemaker). Vai mikä se nyt olikaan.

--- Lainaus päättyy ---

Elähä mittää "kyys ysi", nyt oot kyllä väärässä! Kaupan tuotteisiin en kajoa !  Mrs:n panimosta vain.

Wine Homemade Winemaker

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 12.03.2013     kello on 10:31 ---Wine Homemade Winemaker

--- Lainaus päättyy ---

Onko Äiti kertonut?   ::)

Hymer-MB:
Kerran vielä pojat.
Jotakin paranoidista olen aistivinani noissa nimimerkin puoltajien kannanotoissa.
Lähes kymmenen vuotta olen internet-ympäristössä esiintynyt omalla nimelläni, kuten jo tuolla aiemmin kirjoitin, enkä ole kokenut mitään negatiivisia seuraamuksia.

Onko jollakin ollut todellisia, konkreettisia haittoja oman nimen käytöstä?
Vai onko kyseessä vain vilkas mielikuvitus, liikaa dekkareita, "aina on possibilities"-ajattelu, vai skitsofrenia (olen vapaa-ajalla eri ihminen kuin työssä ollessani)?  Kaarina rules, tsemppiä.

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.03.2013     kello on 10:43 ---Onko Äiti kertonut?   ::)

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Hymer-MB - 12.03.2013     kello on 10:49 ---Kerran vielä pojat.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, kertoisitko vielä vastaukset noihin kolmeen kysymykseeni?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View