Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (15/32) > >>

Onneva:
Nimimerkkiä käytän, samasta syystä kuin muutama edellinenkin. Haluan työelämän ja vapaa-ajan pitää edes jollain tavalla erillään. Kuitenkin nimimerkilläkin kirjoittelen vain sellaista jonka omakseni kehtaan tunnustaa.
Mielestäni vakiintunut nimimerkki on kuin oma nimi eli tämän nimimerkin takanakin täytyy käyttäytyä hyvin. Suomessa ympyrät on kovin pieniä ja vielä pienempiä eri harrastuspiireissä. Kauan ei nimimerkin takana voi "örveltää".

Kaarina kirjoitti, että pitäisi löytyä nimi henkilölle jonka kanssa keskustelee.
Juu, olen esitellyt itseni nimimerkillä ja samalla oikealla nimellä kaikkien org:laisten kanssa tavatessamme ihan kasvotusten.

perho-ukko:
Minulle tuli aikoinaan ,monella muullakin palstalla vakiintunut nimimerkki,olin monet kerrat kosken rannoilla,värkkäsin kalastus perhoja,usein tuli aina joku selän taakse, ""mitäs se ukko taas värkkää""!!! ;D

VAT 69:
  Olisit sä Wine voinut avata itseäs vähän enemmän, eli laittaa esille koko nimesi ( Wine Walkkari Winemaker). Vai mikä se nyt olikaan.

happa66:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.03.2013     kello on 20:53 ---Useimmat luulevat tietävänsä oman nimimerkkini valinnan perusteet, hyvä sitten niin.

Asiani kuitenkin on sama, siis kuinka nimimerkkisi tulikaan valittua, mikä oli peruste tai motiivi?  Yleensä ajatellaan, että nimimerkki kuvastaisi kirjoittajaansa ja niin varmaankin myös nimimerkin valinnut kirjoittaja ajattelee.

Joskus sillä kuitenkin saattaa olla johdatteleva merkitys, joskus se antaa jopa väärää tietoa kirjoittajasta, joskus kätkee salaisuuden sisäänsä tai ainakin nimimerkin haltija sitä haluaa, joskus se on reippaasti nimi.

No, oli miten oli, se kuitenkin pitää olla.
--- Lainaus päättyy ---
Seurustelin joskus (kauan, kauan sitten) erään tyttösen kanssa ja hänen siskonsa pojalla oli pieni pullo jossa oli helmiä. (n. 2v). No aloin kysymään kun näin pojan, että miissäs häppä pullo on.Aina kun ovi kävi niin poka huusi häppä, häppä,  ja niin minusta tuli häppä tuon pikku pojan kautta ja siitä lähtien(n.-86) olen pitänyt tuota "happa66" tai häppä nimimerkkiä.

a-p

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 11.03.2013     kello on 20:15 ---Nimimerkkiä käytän, samasta syystä kuin muutama edellinenkin. Haluan työelämän ja vapaa-ajan pitää edes jollain tavalla erillään. Kuitenkin nimimerkilläkin kirjoittelen vain sellaista jonka omakseni kehtaan tunnustaa.

--- Lainaus päättyy ---

Samaan olen itsekkin pyrkinyt, toivottavasti myös onnistunut. :)  Monasti asiakkaiden luona käydessä en ole ottanut sitten puheeksi vaunuilua/autoilua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View