Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Nimimerkin valinta
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.03.2013 kello on 17:23 ---Aivan absurdia. ;D
Ei tuo kuulosta minulta ollenkaan mutta tuo tuli mieleen heti....siis aivan mieletön ajatus mun mielestä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
just niin
miks alkais muuttaa
jo hyvin vauhtiin pääsyttä Orgia Thumb
ja voihan sitä kirjotella nimellään
vaikka sitten karavaanarin palstalla
jos muistaa tunnukset ...minä en
mutta ei haittaa :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 11.03.2013 kello on 17:04 ---Loppujen lopuksi taitaisi olla kaikista paras ettei tänne nettiin kirjoittelisi mitään ja
Olisi tuppisuu suomalainen. :-X
--- Lainaus päättyy ---
Semmosta se näkyy olevan nykyään. Löytyy kai meistä joistakin vilkasta ja puheliasta karjalaistakin. Ee muuta kun kirjoitellaan. Thumb
K.E.V:
Mutta hyvät .orgilaiset. Jokainen voi vaihtaa käyttäjätunnuksensa tilalle oman nimensä. Tai Aku Ankan . Ei nyt tehdä vaikeata tuosta kohtaa. ;D
Menee omaan profiiliinsa ja vaihtaa. Sisäänkirjaudutaan edelleen vanhalla nickillä. Kaikki taas näkee sen uuden "Aku Ankan"
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.03.2013 kello on 18:46 ---Mutta hyvät .orgilaiset. Jokainen voi vaihtaa käyttäjätunnuksensa tilalle oman nimensä. Tai Aku Ankan . Ei nyt tehdä vaikeata tuosta kohtaa. ;D
Menee omaan profiiliinsa ja vaihtaa. Sisäänkirjaudutaan edelleen vanhalla nickillä. Kaikki taas näkee sen uuden "Aku Ankan"
--- Lainaus päättyy ---
noh jos kaik vaihtaa omat nimet
niin milläs sit enään ketään tuntee ??? :o
emmää ainakaan tuntis ketään :o
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.03.2013 kello on 22:48 ---Entäs minun nimimerkki ??? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ittesä näkönen, huumorilla Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta