Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (12/32) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 11.03.2013     kello on 17:23 ---Aivan absurdia.  ;D

Ei tuo kuulosta minulta ollenkaan mutta tuo tuli mieleen heti....siis aivan mieletön ajatus mun mielestä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

just niin
miks alkais muuttaa
jo hyvin vauhtiin pääsyttä Orgia  Thumb
ja voihan sitä kirjotella nimellään
vaikka sitten karavaanarin palstalla
jos muistaa tunnukset ...minä en
mutta ei haittaa  :)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 11.03.2013     kello on 17:04 ---Loppujen lopuksi taitaisi olla kaikista paras ettei tänne nettiin kirjoittelisi mitään ja
Olisi tuppisuu suomalainen.  :-X

--- Lainaus päättyy ---

Semmosta se näkyy olevan nykyään. Löytyy kai meistä joistakin vilkasta ja puheliasta karjalaistakin. Ee muuta kun kirjoitellaan.  Thumb

K.E.V:
Mutta hyvät .orgilaiset. Jokainen voi vaihtaa käyttäjätunnuksensa tilalle oman nimensä. Tai Aku Ankan . Ei nyt tehdä vaikeata tuosta kohtaa.  ;D
Menee omaan profiiliinsa ja vaihtaa. Sisäänkirjaudutaan edelleen vanhalla nickillä. Kaikki taas näkee sen uuden "Aku Ankan"

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.03.2013     kello on 18:46 ---Mutta hyvät .orgilaiset. Jokainen voi vaihtaa käyttäjätunnuksensa tilalle oman nimensä. Tai Aku Ankan . Ei nyt tehdä vaikeata tuosta kohtaa.  ;D
Menee omaan profiiliinsa ja vaihtaa. Sisäänkirjaudutaan edelleen vanhalla nickillä. Kaikki taas näkee sen uuden "Aku Ankan"

--- Lainaus päättyy ---

noh jos kaik vaihtaa omat nimet
niin milläs sit enään ketään tuntee   ??? :o
emmää ainakaan tuntis ketään  :o

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.03.2013     kello on 22:48 ---Entäs minun nimimerkki ??? ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ittesä näkönen,  huumorilla  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View