Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Nimimerkin valinta

<< < (11/32) > >>

Alan:
Kyllä tuosta edeltä on joistain viesteistä minun mielestä luettavissa jokunenkin selitys sille, miksi itsekukin ei halua nimeään julkaista.

Se nimi sitäpaitsi ei menisi vain sinun tietoisuuteesi, sillä kirjoittelemme internetissä. Jossa lähes kuka tahansa voi rekisteröityä tänne ja lukea näitä juttuja.

Soleil:
Loppujen lopuksi taitaisi olla kaikista paras ettei tänne nettiin kirjoittelisi mitään ja
Olisi tuppisuu suomalainen.  :-X

sipu:
no kyllä mua saa sanoa sirpaksi
olkaapa hyvä vaan  Thumb
tunnen monta muutakin sirpaa
jotta aika yleinen nimi tuo lienee   8) ;D
mutta en anna sukunimeäni
en syntymäaikaa enkä kotiosoitetta :)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 11.03.2013     kello on 16:44 ---Eikä tullut mieleeni, että keskustelukumppanin nimen tietäminen olisi liikaa ihmisen yksityisyyteen puuttumista.

--- Lainaus päättyy ---

Oletetaanpa että täällä siirryttäisiin käyttämään oikeita nimiä nimimerkkien sijaan.

Kysymys 1. Miten tämä toteutettaisiin niin että täällä ei olisi Ville Vallattomia tai Aku Ankkoja?

Kysymys 2. Mitä tällä saavutettaisiin?

Kysymys 3. Kuka korvaa ylläpidolle nimien mukana tulleen lisätyön ja vastuun?

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 11.03.2013     kello on 17:16 ---Oletetaanpa että täällä siirryttäisiin käyttämään oikeita nimiä nimimerkkien sijaan.

--- Lainaus päättyy ---

Aivan absurdia.  ;D

Ei tuo kuulosta minulta ollenkaan mutta tuo tuli mieleen heti....siis aivan mieletön ajatus mun mielestä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View