Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
winemaker:
No Ihaa, RAV4:sta tuli uusi versio. Korin mitat ja tekniikka muuttuivat, teho vain ei !
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 22.03.2013 kello on 21:38 ---No Ihaa, RAV4:sta tuli uusi versio. Korin mitat ja tekniikka muuttuivat, teho vain ei !
--- Lainaus päättyy ---
Juu, just sen takia näitä vähän ajettuja "vanhoja" malleja on tullutkin myyntiin ja ne kalleimmat kilometrit on ajettu, tuostakin oli hävinnyt 11k€ kolmessa vuodessa.
Minä en ollut edes koeajanut mitään citymaasturia ennen tuota isän RAV4:sta, kieltämättä voisin sanoa että kaikin puolin parempi kuin tavallinen matala henkilöauto, muuten kuin käyttökuluiltaan. ;D
kookaburra:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2013 kello on 21:42 ---Juu, just sen takia näitä vähän ajettuja "vanhoja" malleja on tullutkin myyntiin ja ne kalleimmat kilometrit on ajettu, tuostakin oli hävinnyt 11k€ kolmessa vuodessa.
Minä en ollut edes koeajanut mitään citymaasturia ennen tuota isän RAV4:sta, kieltämättä voisin sanoa että kaikin puolin parempi kuin tavallinen matala henkilöauto, muuten kuin käyttökuluiltaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Puolitoista vuotta sitten olin veturia vaihtamassa ja silloin oli koeajossa käytetty RAV4. Antoihan se juhlavan tunteen etenemisestä.
Päädyin kuitenkin samanlaisella moottorilla olevaan Versoon. Miksikö? Edullisempi hankkia ja käyttää sekä hiljaisempi.
Vetohommat ovat luonnistuneet vaivattomasti kesät ja talvet. Takarenkaat ovat hyvin pysyneet mukana vauhdissa ja kuluminenkin ollut vähäistä....
Polttoainekuluissa "säästöä" jäänyt noin 700 euroa!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kookaburra - 23.03.2013 kello on 08:29 ---Vetohommat ovat luonnistuneet vaivattomasti kesät ja talvet. Takarenkaat ovat hyvin pysyneet mukana vauhdissa ja kuluminenkin ollut vähäistä....
Polttoainekuluissa "säästöä" jäänyt noin 700 euroa!
--- Lainaus päättyy ---
Oli siellä alhaalla entiwanhaan yhdellä kaverilla iso Matkaaja ja iso Lantikka ja pensakoneella. Epäilin kans tuota kulutuspuolta, johon hän, että tosielämässä ei mene kuin pari litraa enemmän, kun Volvomiehilla ja Hän on jo kotona, kesät talvet, kun toiset vielä kaivelee itseään irti nurmikoilta tai hamgesta... Siitä voi vähän maksaa...
(eikä tarvi kenenkään heti sanoa, että en ole ikinä..... ;D )
K.E.V:
Jaa, jos mun vaikkapa viimevuoden reissuja laskee 4x4 dieseltraktori vs pensalantikka niin 10.000 km x kulutusero 7l/100km = 700 litraa x 1,5€ = nättitonni :laugh:
Lisäksi ne ilmanvaunua ajetut matkat
Enkä tuollakaan ole kiinni jäänyt Thumb
Toisekseen on tuolla tiellä muitakin kulkimia, kaikki aina vertaa "volvomieheen" oli sitten kysymys vaikka urposuparun kiihtyvyydestä moottoritien rampissa.
Mistäköhän johtunee, jääty kai jotain vaille joskus..... 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta