Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
Weicco:
Muutama tuhat liikuttu vaunun kans nyt talven aikana, ei oo kyllä kättä tarvinnut rasittaa :D ainakaan vaunuilijoille moikkailessa. Matkailuautoja tosin ollut liikkeellä kiitettävästi.
jorma:
Totta, molemmilla mennään. Korostan sanaa mennään,mikäli nyt sattuu olemaan nuo molemmat välineet käytössä ei sen toisen (yllensä vaunun) tarvitse missään siirtolapuutarhassa mököttää, voihan toki ollakkin kausipaikalla, joskus ollut itselläkin. Meillä parhaat fiilikset saadaan kummastakin kun ne ovat liikkeellä.
Kokonaiskustannuksi ltaan molempien ylläpitäminen, jos ovat vain keskihintaisia vermeitä ei ole sen tyyriimpää kuin yhden kalliimman.
Taloudellisesti en ole tätä harrastusta saanut kannattavaksi menipä sitten yhden tai kahden kulkimen periaatteella.
Kymmenien vuosien kokemuksilla molemmista olen kuitenkin kallistunut enempi VAUNU ihmiseksi. :-\
Turhan Höpöttäjä:
Jos ei ole mökkiä eikä omakotitaloa. Sitten siirtolapuutarha mökki tai ASUNTOvaunu kausipaikalla. Kaikki muu, on sitten muuta. Sanotaan vaikka, karavan harrastusta. ;)
Rölli:
Ite oon selvästi enempi auto ihminen sill o mukava liikkua ja käydä kyläilemässä ettei tartte toisten nurkiss nukkua voi nukkuu nurkan takana.. Mutta vaunu on kyll ehoton ku menee johonni pitemmäs aikaa niinku ny esimerkiksi muutaman viikon työ reissulle ja on samass paikass parkissa, varsinni jos vaikk poikienkans kahestaan tai kolmistaan ni on vaunu mun kalustoss paljon tilavampi.. eli parin viikon pääst taas karavaani kulkee etelään.."Lahti"
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 9.03.2013 kello on 10:04 ---Kieltämättä joku nelivetomaasturi näyttäisi hienolta tuossa katoksessa......... .ja siitä näkisi ulos lähes yhtä hyvin kuin tuosta matkailuautosta.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän mennäkseni niin täytyypä sanoa että jopas sitä näkeekin "maasturista" tai RAV4:sta eli tässä tapauksessa citymaasturista eri hyvin ulos kuin matalasta henkilöautosta, isä laittoi alkuviikolla 2010 mallisen bensa-automaatti RAV4:sen jota sitten tänään kävin hiukan kokeilemassa, oli aika ylevän oloinen nahka/alcantara ja sähkösäätöisine istuimineen, jos Toyota antaa tuollaisen tunteen pienellä RAV4:lla niin miltähän se tuntuisikaan jossain oikeassa hienostomaasturissa ? :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta