rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää  (Luettu 31319 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:42
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #150 : 29.06.2013 kello on 09:39 »
Eihän kotilo pääse kuorestaan  :P
Antaa majan olla mukana vain  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #151 : 29.06.2013 kello on 10:07 »
....... Mutta lainsäätäjä sittemmin taisi kieltää nämä verokiertona tms :-X
Niin, arvoisassa SUOMESSA  Thumbd "Hyvä me"  :-X

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.05.2024 kello on 13:35
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #152 : 29.06.2013 kello on 10:15 »
Onneksi täällä meillä SUOMESSA, ei ole elämä kiinni avolavapakuun viritetystä kiikkululla kopperosta.  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #153 : 29.06.2013 kello on 11:02 »
Eikös joskus noista avolavapakuista tehty tälläsiä, retkeilykori vai mikä tuon "tuotteen" tekninen nimitys olikaan. Periaatteessa siis asuntovaunun koppa nostettiin avolavan päälle => avolavasta tuli matkailuauto :D Mutta lainsäätäjä sittemmin taisi kieltää nämä verokiertona tms :-X
Kuorma auton alusta ja piirtää itse minkälaisen kontin haluaa ja sit virtasen autokori tehtaalle ;) :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:05
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #154 : 29.06.2013 kello on 12:22 »
Kuorma auton alusta ja piirtää itse minkälaisen kontin haluaa ja sit virtasen autokori tehtaalle ;) :D

Eikös tämä vaihtoehto ole varsin suosittu Keski-Euroopassa? Ja perästä löytyy usein ihan autotalli, johon menee Smart-luokan kirppu heittämällä => ei tartte aina lähteä paikalliselle city-kierrokselle sillä matkakuorkilla 8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #155 : 29.06.2013 kello on 13:56 »
Molemmissa hyvät ja huonot puolet ;) :D Elikkä toinen tykkää tyttärestä ja toinen äitistä ja minä molemmista :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:27
  • Kulkija
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #156 : 29.06.2013 kello on 19:22 »
Onneksi täällä meillä SUOMESSA, ei ole elämä kiinni avolavapakuun viritetystä kiikkululla kopperosta.  ;)

Eipä se elämä ole kiinni mistään kopperosta, harrastusvehkeitä kun ovat.

Eli kaikille vaan FiilisKUKKA alle ja kielto ajaa sitä Isänmaan ulkopuolelle (Virossa saa käydä), eikös niin?  ;D

Saattavat vaan loppua kesken. Yhden samanlaisen olen nähnyt, oli sinisävyinen. Kainuun korvessa viime vuoden keväällä.

Vaan eihän se tajua Höpö erilaisuutta ja erilaisia tarpeita... omistaan vaan puhuu.  ;D ;D


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:53
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #157 : 29.06.2013 kello on 19:42 »

Vaan eihän se tajua Höpö erilaisuutta ja erilaisia tarpeita... omistaan vaan puhuu.  ;D ;D

Jokkainen tavallaan.....

 :D  ;D  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #158 : 29.06.2013 kello on 19:45 »
Jokkainen tavallaan.....

 :D  ;D  :D
Jep, muttei kannata sitä "ehkä" julkisesti pitää ainoana ja oikeana ratkaisuna.......  :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #159 : 29.06.2013 kello on 19:50 »
Tässä teille köyhänpojan matkavehje :D :D :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:27
  • Kulkija
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #160 : 29.06.2013 kello on 20:02 »
Jokkainen tavallaan.....

 :D  ;D  :D

No niin on, eikä se vanha koira... minun tapa tällaisena nippanappa täyskasvuisena taas on kyseenalaistaa omaa toimintaa, kalustoa ja arvojakin koko ajan. Vain sillä tavalla voi kehittyä.  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.05.2024 kello on 13:35
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #161 : 29.06.2013 kello on 21:21 »
Eipä se elämä ole kiinni mistään kopperosta, harrastusvehkeitä kun ovat.

Eli kaikille vaan FiilisKUKKA alle ja kielto ajaa sitä Isänmaan ulkopuolelle (Virossa saa käydä), eikös niin?  ;D

Saattavat vaan loppua kesken. Yhden samanlaisen olen nähnyt, oli sinisävyinen. Kainuun korvessa viime vuoden keväällä.

Vaan eihän se tajua Höpö erilaisuutta ja erilaisia tarpeita... omistaan vaan puhuu.  ;D ;D

Elekkee, elekkee, sotkeko tähän Fiiliskukkaa ja tykkäämistä kotimaan matkailusta. Yleensä kun olen sen kopperon nähnyt keinuvan siellä lavalla ja tuulen heiluteltavana, ei näytä muulta kuin erikoisuuden tavoittelulta. Vähä niitä näkyy keskieurooppalaiste nkaan käytössä. Ja ymmärrettävistä syistä.  ;)
En muusta voi puhua, kun ei ole kokemusta, kolmas kuljin vasta menossa.  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.09.2017 kello on 12:45
Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
« Vastaus #162 : 30.06.2013 kello on 16:57 »
Klimari taitaa ollakkin näissä hommissa varsinainen henkselien paukuttelija.  ;D

Minä ajan navin mukaan 82-83km/h. Harvemmin eteen on ilmestynyt semmoista kansaa, jolla ei ole kiire mihinkään. No niitä kyllä on, joilla näyttää olevan kiire, vaikka henki menisi. Olisi hauska joiltakin kysyä, minne on kiire ja hoppu.    ...Ja he on muka vielä lomalla.  ::)

Minnekö kiire? On kahdelaista kansaa: niitä joilla on töitä, ja niitä joilla ei ole. Jos ei ole duunia, menkää sivuun. Vapaallakin on pakko pitää aikataulu mielessä ;)

  • Vieras
  • Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
    « Vastaus #163 : 30.06.2013 kello on 17:44 »
    Minnekö kiire? On kahdelaista kansaa: niitä joilla on töitä, ja niitä joilla ei ole. Jos ei ole duunia, menkää sivuun. Vapaallakin on pakko pitää aikataulu mielessä ;)
    Melko herjaa heität !
    Meillä joskus silloin kun vielä tein oikeita töitä, roikku pomo persiissä ja hoputti " kiire kiire", mutta koskaan ei ollut niin kiire etteikö niitä hommia kerinnyt tehdä vaikka kahteen kertaan! Tai toinen juttu miehestä jolla oli aina kiire, mutta hän ei elä enään..

  • Vieras
  • Vs: Vaunu vs Auto ja muuta höpinää
    « Vastaus #164 : 30.06.2013 kello on 17:49 »
    Minnekö kiire? On kahdelaista kansaa: niitä joilla on töitä, ja niitä joilla ei ole. Jos ei ole duunia, menkää sivuun. Vapaallakin on pakko pitää aikataulu mielessä ;)

    No mulla kun huomenna alkaa virallisesti se loma niin jahka me päästää Ruotsin puolelle niin nopeus tipahtaa saman tien tuonne 83 km/h olipa rajoitus sitten se satanen, se kiire loppuu nimittäin heti rajan tuolla puolen. ;D