Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

camper vai caravanlehti

<< < (4/6) > >>

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 19.05.2013     kello on 22:32 ---Toki julkinen paikka-mutta silti -kaupallinen julkaisu. Olisi kiva jos lupa ois kysytty.

--- Lainaus päättyy ---
  Tuossa kuvatessa vain on se vaikeus, kun ei etukäteen tiedä minkä niistä "sadasta" otetusta kuvasta julkaisee.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 19.05.2013     kello on 22:32 ---Minä olin koirani kanssa näyttelyssä. Ohi meni joku joka nappasi nopeasti kuvan ja löysin kirjasta Lightroom.
Noin 20 eri versiota sivuilla. Minusta olisi ollut kiva jos olisi kysynyt luvan kuvani käyttämiseeen. Siis en ottanut kuvaa
vaan olin koirani kanssa kilpailemassa. Toki julkinen paikka-mutta silti -kaupallinen julkaisu. Olisi kiva jos lupa ois kysytty.

--- Lainaus päättyy ---

olisin itse tahtonut samoin
että jos ja kun kuvaa
niin pyytää luvan
ja kertoo myöskin sen
missä sitten "komeilen "  ;D

vastaan kyssäriin 
kyllä vaan
itsetykkään caravanlehdestä
tuosta toisesta tuli näytenumero
ja katsoin sitä hintaa 
niin olin sitä mieltä  :-\
että se kotkalehti ja vaanarilehti riittä ihan mainiosti
meitin tarpeissiin
ja tuleehan meille vielä vankkuviesti
jossa on turuntienoon uutisia  Thumb

ja onhan ne parhaat tiedot täällä Orgissa  Thumb
eipä sitä muuta tietoa tarvitsekkaan meikäläinen   :)

Hauho:
Euroopassa on useita alaa käsitteleviä lehtiä joilla on erilainen asioiden käsittelytapa kuin näillä suomalaisilla.
Viimeksi osui käsiini saksalainen Camping, cars&caravans Maj 2013, oli kivaa asiaa paljon.
Kun on isot markkinat ei lehtikään maksa kuin 3,20 €.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 19.05.2013     kello on 21:56 ---Miten sun ottama kuva on voinut vahingossa joutua jonkun lehden toimitukseen??

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai se vahingossa ole joutunutkaan, joku on se ottanut tuolta minun blogista. Helppohan se kuva on kopioda. En ole viitsinyt edes katsella onko siellä lehdessä muita minun ottamia kuvia.

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 19.05.2013     kello on 22:32 ---Minä olin koirani kanssa näyttelyssä. Ohi meni joku joka nappasi nopeasti kuvan ja löysin kirjasta Lightroom.
Noin 20 eri versiota sivuilla. Minusta olisi ollut kiva jos olisi kysynyt luvan kuvani käyttämiseeen. Siis en ottanut kuvaa
vaan olin koirani kanssa kilpailemassa. Toki julkinen paikka-mutta silti -kaupallinen julkaisu. Olisi kiva jos lupa ois kysytty.

--- Lainaus päättyy ---

Muistelenko oikein että ihan vasta oli lehdissä juttua kun kuvataan (toimittaja) julkisella paikalla niin lupia ei tarvitse kysellä, paitsi jos on alastomuutta, rikos tms. hommeli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View