Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
camper vai caravanlehti
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.05.2013 kello on 21:29 ---Camper lehden 584 matkaparkki & leirintäaluetta .........
--- Lainaus päättyy ---
Poikenneeko tuo mitenkään SFC:n julkaisemasta leirintäoppaasta??
99:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.05.2013 kello on 21:37 ---Empä kyllä halua rahaa enkä kunniaa. Otti vaan silmään kun katseli tuota lehteä, ja huomasin, että aika heikolla laadulla sinne pääsee.
--- Lainaus päättyy ---
Aattelin vain, että olisi kyllä hyvä ilmoitella että käyttävät kuvaa ilman lupaa. Ettei yleistyisi tuommoinen toimintatapa.
kaarina:
Miten sun ottama kuva on voinut vahingossa joutua jonkun lehden toimitukseen??
t.Kaarina
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.05.2013 kello on 21:37 ---Empä kyllä halua rahaa enkä kunniaa. Otti vaan silmään kun katseli tuota lehteä, ja huomasin, että aika heikolla laadulla sinne pääsee.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 19.05.2013 kello on 21:56 ---Miten sun ottama kuva on voinut vahingossa joutua jonkun lehden toimitukseen??
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Minä olin koirani kanssa näyttelyssä. Ohi meni joku joka nappasi nopeasti kuvan ja löysin kirjasta Lightroom.
Noin 20 eri versiota sivuilla. Minusta olisi ollut kiva jos olisi kysynyt luvan kuvani käyttämiseeen. Siis en ottanut kuvaa
vaan olin koirani kanssa kilpailemassa. Toki julkinen paikka-mutta silti -kaupallinen julkaisu. Olisi kiva jos lupa ois kysytty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta