Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
vaunun tiivistämisen hinnoista + onko muita vaihtoehtoja?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 27.02.2013 kello on 11:54 ---
99% mätiä ne onkin, paitsi ne jotka on jälkeenpäin korjattu.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 27.02.2013 kello on 16:23 --- Eli 99% vuoden 1978 aikana valmistetuista vaunuista on täysin korjaamattomia ja terveitä. Ainoastaan 1% korjattu? Tätä en olisi uskonut..
--- Lainaus päättyy ---
:-\ :-\ :-\
vesako:
Viestiketjun aloittaja taisi mainita jotta vaunu
on kuiva ja kova, mutta jos ulos vie niin taitaa
vuotaa, oli epäily.?
Jos vain kävis kaikki saumat auki, puhdistus ja
uusien massojen kanssa paikalleen.?
Sitten vasta ulos.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 25.02.2013 kello on 22:08 ---Ymmärsitkö nyt ollenkaan, mikä sen uitetun ruuvin juju on? Et kai tosissasi väitä, että se kuiva alkuperäinen ruuvi on parempi. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Väitän, ettei oo mitään merkitystä, onko kasteltu vai ei sitä ruuvia, vaikka vaihdettaisiin uutteen. Ylimääräistä työtä ja sotkua.. Tämä on mun mielipide ja mun puolesta jokainen saa tehä miten paljon haluaa ylimääräistä työtä.. Sillä on merkitys, jos ruuvi jää löysälle.. Mitä itseopiskeluna olen tutustunut vaunun rakenteeseen ja tässä tuloksessa olen ja pysyn.. ;)
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.02.2013 kello on 20:22 ---Väitän, ettei oo mitään merkitystä, onko kasteltu vai ei sitä ruuvia, vaikka vaihdettaisiin uutteen. Ylimääräistä työtä ja sotkua.. Tämä on mun mielipide ja mun puolesta jokainen saa tehä miten paljon haluaa ylimääräistä työtä.. Sillä on merkitys, jos ruuvi jää löysälle.. Mitä itseopiskeluna olen tutustunut vaunun rakenteeseen ja tässä tuloksessa olen ja pysyn.. ;)
--- Lainaus päättyy ---
ihan hyvä että tuon hymyn merkitsit, eli hiukan huumorilla mennään, ei siis otsa kurtussa. !!! :)
Vaan kiinostaa, Miten kauan itseopiskelua on tullut harrastettua? Itsellä opiskelua kantapään kautta. Vaunu ollut reilu 30 v, mutta kun on ollu melkein koko ajan kaksi matkailukulkinetta jotka olen pitänyt kunnossa niin kokemusta on kertynyt enemmän kuin yhden ylläpidosta. Matkaajasta tykkään, se tullut hyvinkin tutuksi. Pelkästään ympäri kävely kertoo mulle jotakin. Matkaajan asuntoauton hankkisin, muttta puoliso ei halua. Elämä on. ;)
-------:
On noita muutama lista iltapuhteena tullut vaihdettua käytettyä irti ja. Itsellä ei oo 30v kokemusta korjailusta.. 8) Itse en kuulu alan 8h ammattilaisiin ja siihen on vielä kuitenkin kyllä pitkä matka, mitä näin yleisesti ottaen. Monenlaista jälkeä tulee, ku on seppää.. :) Mutta ei näitä mun mielipiteitä kannata kenenkään henk.koht ottaa, asiasta tästä väännetään. Näkemyksiä voi olla monia ja tämä on vain minun näkemys asiasta.. ;D Mun kohdalta asia rupiaa olemaan Loppuun kaluttu.. Edelleenkin kukin taaplaa tyylillään ja parhaaksi näkemällään tavalla. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta