Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

vaunun tiivistämisen hinnoista + onko muita vaihtoehtoja?

<< < (2/12) > >>

perho-ukko:
Taitaa tuon ikäisissä vaunuuissa olla villaeristeet,ne kun kastuu,ei auta muuta kuin repiä seinä auki!

K.E.V:
Siitä otetaan katto+ kylkilistat irti, laitetaan uudet tiivistemassat ja uudet ruuvit + peitenauha ruuvien päälle (jos kuuluu)
Kysäise vaikka http://www.prcaravan.fi/ tai joku muu liike.  Ennen sesonkia voi saada hyvän hinnan  Thumb

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 24.02.2013     kello on 18:26 ---Taitaa tuon ikäisissä vaunuuissa olla villaeristeet,ne kun kastuu,ei auta muuta kuin repiä seinä auki!

--- Lainaus päättyy ---

Juu, ei löydy villaa otsikon kaltaisesta vaunusta muualta kuin omistajan vaatetuksesta. :o
Kyllä on jo ihan nykyaikainen korirakenne.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.02.2013     kello on 18:32 ---Siitä otetaan katto+ kylkilistat irti, laitetaan uudet tiivistemassat ja uudet ruuvit + peitenauha ruuvien päälle (jos kuuluu)
Kysäise vaikka http://www.prcaravan.fi/ tai joku muu liike.  Ennen sesonkia voi saada hyvän hinnan  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
juuri noin. Tuon lisäksi on ehkä syytä vaihtaa kattoluukut ja -venttiilit. Myös etu ja takavalojen sekä vetokahvojen tiivistys pitänee uusia.
   Tuollaisen homman olen omaan vaunuun tehnyt. Vanhojen tiivisteaineiden huolellinen puhdistaminen pinnoista on hommassa a ja o.
  Ja jos sitten kokoonpanossa unohtuu yksikin ruuvi asentamatta reikäänsä, niin vuoden päästä löytyy taas märkää. ;)

jorma:
Onhan tuossa nykyaikainen korirakenne, toki kosteutta varmaan odotettavissa enempi mitä päälle päin olettaisi.
Ellei itsellä ole mahdollisuutta edellämainittujen tiivistämisten tekemiseen niin kyllä se on täysin kannattamatonta muilla teetättää
Lisäksi noilla kosteusrempoilla on paha taipumus laajeta työn edistyessä, ainakin mulle on käynyt aina niin.
Toisaalta tuo 420 -78 on ihan kiva vaunu, joskus olen sellaisen ostanut ekana uutena vaununa. :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View