Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Akunlämmitin
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.02.2013 kello on 21:24 ---En enää ikinä yritä ladata akkua pakkasessa akkulaturilla, koska se on aivan turhaa.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Kuka noin on väittänyt?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.02.2013 kello on 21:16 ---ja minä en ole vielä kertaakaan jättänyt käyttämättä tälle talvelle, jos ulkona -5 - -10 astetta niin pari tuntia piuhassa niin moottorin lämmöt +50 asteessa ja sisälläkin n. +20 ja jos aiheessa pysytään niin tuskinpa lie se akku vielä plussalla lainkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kun lähden aamulla jonnekkin, starttaan sitikan pyörimään, putssaan lumet pois, ja jos on kovin kylmä pyörähdän jossakin pari minuuttia. Lähden liikenteesseen moottori on silloin lämmin, ehkä sisätilatkin vähän. No, eristämättömiä sisätiloja ei ole älyllistä ulkopuolisella energialla lämmittääkkään. ;D ;D
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.02.2013 kello on 21:16 ---ja minä en ole vielä kertaakaan jättänyt käyttämättä tälle talvelle, jos ulkona -5 - -10 astetta niin pari tuntia piuhassa niin moottorin lämmöt +50 asteessa ja sisälläkin n. +20 ja jos aiheessa pysytään niin tuskinpa lie se akku vielä plussalla lainkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin.Lisäksi vielä Ardic pöhisemään jos on yli -15". Kuin myöskin akku latautuu verkkovirrassa ollessa, en tiedä paljonko, mutta murheitta menty vuodesta toiseen.
perho-ukko:
En minäkään ole tyhmä näissä akkuasioissa,mutta olen senverran viisas,että huomaan,milloin asia menee "aisanyli",silloin on viisasta "kääntää" sivua !
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.02.2013 kello on 21:24 ---
En enää ikinä yritä ladata akkua pakkasessa akkulaturilla, koska se on aivan turhaa.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Minä kun en ymmärrä. Aina kun pakkasella menen mökille lataan akkuja agrilla. Ja ne latautuu. :D
Auton akuista en välitäkkään. Miksi välittäisin, kun ajan, akut elää omaa elämäänsä, oli kesä tai talvi. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta