Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Akunlämmitin

<< < (10/28) > >>

perho-ukko:
Minä aikoinaan työskentelin paljon,(sattuneesya syystä),elektroniikan maailmassa,mutta nykyään minulle on sama,lataako laturi 14,4 ,tai 14,8, mitä sillä on väliä,pelkkää pilkun viilaamista !!

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 21.02.2013     kello on 21:04 ---Ostaa laatuakun, maksaa muutaman euron enempi mutta kestää kolme kertaa kauemmin  ;D

Halpaa ja hyvää ei myydä samassa paketissa. . .   :laugh:   Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mikäköhän olisi laatuakku? Exide oli ihan susi, vartassakaan ei mahdottomasti ole ollut kehumista.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 21.02.2013     kello on 21:19 ---Mikäköhän olisi laatuakku? Exide oli ihan susi, vartassakaan ei mahdottomasti ole ollut kehumista.

--- Lainaus päättyy ---

Laadusta en tiedä minä mitään, mutta itselläni on as-autossa bosh amg akku,pelittänyt on jo parisen vuotta.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 21.02.2013     kello on 21:21 ---Laadusta en tiedä minä mitään, mutta itselläni on as-autossa bosh amg akku,pelittänyt on jo parisen vuotta.

--- Lainaus päättyy ---
  Voi kun olis vielä kunnon Salama-akkuja !!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2013     kello on 21:13 ---Minä aikoinaan työskentelin paljon,(sattuneesya syystä),elektroniikan maailmassa,mutta nykyään minulle on sama,lataako laturi 14,4 ,tai 14,8, mitä sillä on väliä,pelkkää pilkun viilaamista !!

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se 14,8V:ssa ala jo pikkuhiljaa kiehua purpattamaan.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View