Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Akunlämmitin
perho-ukko:
Minä aikoinaan työskentelin paljon,(sattuneesya syystä),elektroniikan maailmassa,mutta nykyään minulle on sama,lataako laturi 14,4 ,tai 14,8, mitä sillä on väliä,pelkkää pilkun viilaamista !!
RR:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 21.02.2013 kello on 21:04 ---Ostaa laatuakun, maksaa muutaman euron enempi mutta kestää kolme kertaa kauemmin ;D
Halpaa ja hyvää ei myydä samassa paketissa. . . :laugh: Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mikäköhän olisi laatuakku? Exide oli ihan susi, vartassakaan ei mahdottomasti ole ollut kehumista.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 21.02.2013 kello on 21:19 ---Mikäköhän olisi laatuakku? Exide oli ihan susi, vartassakaan ei mahdottomasti ole ollut kehumista.
--- Lainaus päättyy ---
Laadusta en tiedä minä mitään, mutta itselläni on as-autossa bosh amg akku,pelittänyt on jo parisen vuotta.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 21.02.2013 kello on 21:21 ---Laadusta en tiedä minä mitään, mutta itselläni on as-autossa bosh amg akku,pelittänyt on jo parisen vuotta.
--- Lainaus päättyy ---
Voi kun olis vielä kunnon Salama-akkuja !!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2013 kello on 21:13 ---Minä aikoinaan työskentelin paljon,(sattuneesya syystä),elektroniikan maailmassa,mutta nykyään minulle on sama,lataako laturi 14,4 ,tai 14,8, mitä sillä on väliä,pelkkää pilkun viilaamista !!
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se 14,8V:ssa ala jo pikkuhiljaa kiehua purpattamaan. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta