Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Onko halpa invertteri
RR:
Useimmilla mikroaaltouuneilla on ottoteho 1200 W ja antoteho 700 W. Kannattaa katsoa mitä siellä takana lukee, myös ottoteho sieltä pitää löytyä.
Mulla on kaikilla intikoilla mikrot toiminu, mutta sivuääntä löytyy. Mulla kun on työautossa myös intikka ja vanha mikro. Aina joskus tulee tilanne ettei työmaalla ole sähköä ja ravintolaan on matkaa. Silloin oma woimalaitos ja keittiö on arvossaan.
Työautoon olen ostanut halvan ja melko hyvän. Ensimmäinen herjasi melkein kaikkea mahdollista ja tokalla on toiminu oikeastaan kaikki. Tosin sivuäänen kera. Molemmat tekee moduloitua siniaaltoa. Ensimmäinen tarjosi 1500 W tehoa, joka on ilmoitettu lievästi yläkanttiin ja toinen ostos 2500 W jatkuvaa ja hetkellistä 5000W.
Matkailuautoon ostetuista se ensimmäinen oli samanmerkkinen kuin työauton toinen. Minulla on toinen yksilö odottamassa lämpimämpää asennuskeliä, 3kW siniaaltoa. Ostin käytettynä enkä ole vielä edes koekäyttänyt sitä.
perho-ukko:
Olen yrittänyt toitottaa,älkää ostako mitään tarjous tuotteita a-autoihin/vaunuihin,koskee aurinkokennoja,pakastimia ja jääkaappeja,samoin intikoita,niihin liitettäviä kodinkoneita,on säästetty väärässä asiassa,halpuus tulee monesti kallimmaksi,kuin alkujaan maksaa vähän enemmän,halvalla ei saa hyvää !!
perho-ukko:
Ja vielä,kun ostatte intikkaa,lukekaa tarkkaan se tekninen tieto,selvitän vähän: Järjestyksessä; Modifioitu kanttiaalto,porrasaalto,ja paras saha-aalto,siitä saa lähinnä siniaaltoa muistuttavaa aaltomuotoa!!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.2013 kello on 20:32 ---Ok
Elikä mikron vaihto toiseen voisi tuoda saman ongelman edelleen.
Varmempi konsti olisi sitten vaihtaa siniaaltoon. Silloin se kaiketi kelpaisi tähän kehnompaankin mikroon.
--- Lainaus päättyy ---
Mikro maksaa muutaman kossun verran. Invertteri pari kymmentä kossua. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.02.2013 kello on 22:17 ---Mikro maksaa muutaman kossun verran. Invertteri pari kymmentä kossua. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Olen ihmetellyt monasti,a-autoon satsataan kymmeniä tuhansia,sitten tingitään muutamasta lisävarusteesta,on jotenkin nurin kurista,minulla auton arvo nolla,mutta varusteet on toimivat !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta