Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Onko halpa invertteri
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.2013 kello on 19:28 ---No se on samanlainen intikka kuin sinullakin. Sellaisen hommasin, kun hyväksi kehuit. :)Voisiko tuo vaikuttaa. Mulla kun tuo intikka on 1000W niin mikrokin on mitoitettu sen mukaan, eli pieni se on.
--- Lainaus päättyy ---
Liian suuri mikron kulutus,minulla 700W !!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.02.2013 kello on 19:36 ---mutta mulla on invertteri niillä hauenleuoilla kytkettynä.
--- Lainaus päättyy ---
Hieno kytkentä. Ilmainen ilotulitus uutena vuotena nakkeja haalistaessa. ;D
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.02.2013 kello on 19:38 ---Hieno kytkentä. Ilmainen ilotulitus uutena vuotena nakkeja haalistaessa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö ilmoittautua nelosen ilotulitus kilpaan?? :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.02.2013 kello on 19:36 ---Vaikuttaakos kaapelointi mitenkään tuohon röpöttämiseen,meinaan kun mullakin röpöttää,mutta mulla on invertteri niillä hauenleuoilla kytkettynä.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää olla suoraan akkuun kaapelikengillä,ja mahdollisimman lyhyillä paksuilla kaapeleilla !! Ja yksinkertainen testi,mittari intikan ulostuloon,mitä näyttää,ja mitä näyttää mikro kytkettynä !!
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.02.2013 kello on 19:37 --- Liian suuri mikron kulutus,minulla 700W !!
--- Lainaus päättyy ---
Sitä luokkaa minullakin on. Käynnistysvirtakin on reilusti alle 1000W.
Voisikohan olla mikroissa jotain rakenteellisia eroja?
Mittailin vesilasilla. Lasillinen vettä kiuhuvaksi kesti intikalla tupla-ajan verkkovirtaan verrattuna.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta