Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Onko halpa invertteri

<< < (7/18) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.2013     kello on 19:28 ---No se on samanlainen intikka kuin sinullakin. Sellaisen hommasin, kun hyväksi kehuit.  :)Voisiko tuo vaikuttaa. Mulla kun tuo intikka on 1000W niin mikrokin on mitoitettu sen mukaan, eli pieni se on.

--- Lainaus päättyy ---
  Liian suuri mikron kulutus,minulla 700W !!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.02.2013     kello on 19:36 ---mutta mulla on invertteri niillä hauenleuoilla kytkettynä.

--- Lainaus päättyy ---

Hieno kytkentä. Ilmainen ilotulitus uutena vuotena nakkeja haalistaessa.  ;D

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.02.2013     kello on 19:38 ---Hieno kytkentä. Ilmainen ilotulitus uutena vuotena nakkeja haalistaessa.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Pitäisikö ilmoittautua nelosen ilotulitus kilpaan??  :D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 19.02.2013     kello on 19:36 ---Vaikuttaakos kaapelointi mitenkään tuohon röpöttämiseen,meinaan kun mullakin röpöttää,mutta mulla on invertteri niillä hauenleuoilla kytkettynä.

--- Lainaus päättyy ---
Pitää olla suoraan akkuun kaapelikengillä,ja mahdollisimman lyhyillä paksuilla kaapeleilla !! Ja yksinkertainen testi,mittari intikan ulostuloon,mitä näyttää,ja mitä näyttää mikro kytkettynä !!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.02.2013     kello on 19:37 ---  Liian suuri mikron kulutus,minulla 700W !!

--- Lainaus päättyy ---
Sitä luokkaa minullakin on. Käynnistysvirtakin on reilusti alle 1000W.
Voisikohan olla mikroissa jotain rakenteellisia eroja?

Mittailin vesilasilla. Lasillinen vettä kiuhuvaksi kesti intikalla tupla-ajan verkkovirtaan verrattuna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View