Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Onko halpa invertteri

<< < (6/18) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.2013     kello on 19:21 ---Joo ihan hyvin tulee toimeen modifioidullakin.
Periaatteesta vain harmittaa kun mikroaaltouuni röpöttää ja käy puolella teholla.

--- Lainaus päättyy ---
Riippuu taas intikasta,minulla ei "röpötä"!!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.02.2013     kello on 19:21 ---Joo ihan hyvin tulee toimeen modifioidullakin.
Periaatteesta vain harmittaa kun mikroaaltouuni röpöttää ja käy puolella teholla.

--- Lainaus päättyy ---

Jospa se invertteri on liian pieni. Minulla invertteri 1700W, hyvin toimii mikro, kun joskus olen sitä käyttänyt.  :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.02.2013     kello on 19:23 --- Riippuu taas intikasta,minulla ei "röpötä"!!

--- Lainaus päättyy ---
No se on samanlainen intikka kuin sinullakin. Sellaisen hommasin, kun hyväksi kehuit.  :)
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.02.2013     kello on 19:23 ---Jospa se invertteri on liian pieni. Minulla invertteri 1700W, hyvin toimii mikro, kun joskus olen sitä käyttänyt.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Voisiko tuo vaikuttaa. Mulla kun tuo intikka on 1000W niin mikrokin on mitoitettu sen mukaan, eli pieni se on.

perho-ukko:
Tämä on taas niitä ikuisuus kysymyksiä,miten valita intikan koko!! Monet niiden hankkijat mitoittaa intikan oletetun kulutuksen mukaan,mikä on virhe!! Riittävän suuri intikka takaa laitteiden virheettömän toiminnan,ja hinta ei kovin paljon nouse tehojen myötä,ja virran kulutuksessa ei ole eroja,käyttämätön virta ei maksa mitään,mutta tarvittaessa löytyy tehoja!! Joten,älkää ostako liian pieniä intikoita,laitteiden kulutustehot on ohjeellisia !!

Arska:
Vaikuttaakos kaapelointi mitenkään tuohon röpöttämiseen,meinaan kun mullakin röpöttää,mutta mulla on invertteri niillä hauenleuoilla kytkettynä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View