Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lemmikin sterilointi?
retkeilijä:
http://www.elainlaakari.fi/klinikat/koiraklinikka/hoito-ohjeet/uroskoiran-kastraatio-leikkauttaminen/
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 11.02.2013 kello on 09:29 ---menee jo vähän topikin ohi, mutta kun leikkaa vehkeet liian aikaisin elukalta ennenkuin on kehittynyt tarpeeksi niin siitä ei tule ns. oikeata koiraa enää ikinä, vaan jää vähän "vajaaksi".
--- Lainaus päättyy ---
En kyllä allekirjoittais tuota..Nartuilta toivotaan yhtä juoksua ennen vekeiden ummistamista..
Mielestäni vastuullisesti tehty kun seropilta pallit poistettu!
Jepukka:
Kasvattajana olen vahvasti erimieltä, valitettavan usein helppona ratkaisuna koiran käytös ongelmiin tarjotaan leikkausta ja vielä nuorena&villinä. Terveydellisiä syitä löytyy toki, mutta eipä tästä omalta osaltani enempää. Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä jos haluaa siistin, rauhallisen ja helppohoihoisen koiran löytyy sellaisia posliinitavara kaupasta.
Niin, ja tuossa linkissä on todellakin asiaa leikkauksesta ja sen syistä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 11.02.2013 kello on 16:07 ---Kasvattajana olen vahvasti erimieltä, valitettavan usein helppona ratkaisuna koiran käytös ongelmiin tarjotaan leikkausta ja vielä nuorena&villinä. Terveydellisiä syitä löytyy toki, mutta eipä tästä omalta osaltani enempää. Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä jos haluaa siistin, rauhallisen ja helppohoihoisen koiran löytyy sellaisia posliinitavara kaupasta.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on nyt toinen, joka on ilman palleja. Ekalta ne piti poistaa, kun eivät laskeutuneet, tältä toiselta oli ensimmäinen omistaja ne poistattanut juuri toivoen että koira jotenkin 'rauhottuisi'. Mihinkäs paimenkoira luonnostaan pääsee ja se 'rauhoittuminen' on saavutettu vasta piiiiiiitkällä työllä ja luottamuksella. :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 11.02.2013 kello on 16:07 ---Kasvattajana olen vahvasti erimieltä, valitettavan usein helppona ratkaisuna koiran käytös ongelmiin tarjotaan leikkausta ja vielä nuorena&villinä. Terveydellisiä syitä löytyy toki, mutta eipä tästä omalta osaltani enempää. Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä jos haluaa siistin, rauhallisen ja helppohoihoisen koiran löytyy sellaisia posliinitavara kaupasta.
Niin, ja tuossa linkissä on todellakin asiaa leikkauksesta ja sen syistä.
--- Lainaus päättyy ---
Kasvattajana et varmaan sekarotuisia kaipaa enempää markkinoille?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta