Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Monellako on mopo

<< < (11/30) > >>

Haapaniemen Paroni:
Kyllä luksin myös nämä alle 2l henkilöautotkin mopoiksi :) :D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 28.02.2013     kello on 10:21 ---Kyllä luksin myös nämä alle 2l henkilöautotkin mopoiksi :) :D

--- Lainaus päättyy ---

Eikait no litrat vaan hevoset. Mullakin tuo toinen 2,5l koneella mutta hevosia alle 90. Tosi mopo. No sanoohan jotkut tuota hevosmiesten autoksikin kun on niin loiva liikkeinen. ;D ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 28.02.2013     kello on 10:21 ---Kyllä luksin myös nämä alle 2l henkilöautotkin mopoiksi :) :D

--- Lainaus päättyy ---

Mie ooon pitänyt vetäviltä pyöriltä oisko 180 hv kun tulee, niin passoo sanoo autoks, sen alle merkistä riippuen mopoja tai maatalouskoneita. ;)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 28.02.2013     kello on 13:47 ---Mie ooon pitänyt vetäviltä pyöriltä oisko 180 hv kun tulee, niin passoo sanoo autoks, sen alle merkistä riippuen mopoja tai maatalouskoneita. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Noinhan se menee. Nettiautosta kun vaihteeksi on autokuume iskenyt on helppo kun hakukriteereihin voi laittaa myös tehovaatimuksen. Itse olen pitänyt sen bensa-autoissa 200 paikkeilla ja diisseleissä hiukan alle. 

Aakku:
Se teho on niin suhteellista.
Mulla on omassa autossa 12 heppaa. Tällä millä nyt liikun, niin on 480 heppaa.

On laskettu, että tavallisella henkilöautolla pystyy pitämään 80 matkanopeutta 15 hepalla. Tämä pitänee paikkansa, koska lähes siihen pääsen omalla 12 heppasellakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View