Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Monellako on mopo
JJJ:
Löytyy parikin mopoa. Sitäkin useammin karannut mopo käsistä :o
ihaa:
Täytyyhän sitä omaa kehua, tai eihän se enää minun ole, keskiviikkona Shadow lähti pakettiauton kyydissä kohti autoliikettä. Honda ollut siis uudesta lähtien minun käytössä.
http://www.autokaupat.net/uusi/Honda-vaihtopyora.php?/Vt%20750/Shadow/&view=1964210
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.02.2013 kello on 07:14 ---Täytyyhän sitä omaa kehua, tai eihän se enää minun ole, keskiviikkona Shadow lähti pakettiauton kyydissä kohti autoliikettä. Honda ollut siis uudesta lähtien minun käytössä.
http://www.autokaupat.net/uusi/Honda-vaihtopyora.php?/Vt%20750/Shadow/&view=1964210
--- Lainaus päättyy ---
Komia on moottoripyörä. Eikä mikää "RR" kyykkypyörä jolla löryytellään sitten kaheksaakymppiä. Thumb
Harrastuksissa, ei satsata turhaan. :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.02.2013 kello on 09:09 ---Eikä mikää "RR" kyykkypyörä jolla löryytellään sitten kaheksaakymppiä. Thumb
Harrastuksissa, ei satsata turhaan. :D
--- Lainaus päättyy ---
Kävin minä aina silloin tällöin koeajopäivillä ajamassa myös niillä kyykkypyörillä mutta niissä se moottorin paras soundi tuli vasta siellä yläpäässä ja nopeus on sitten jo reippaasti yli sallitun ja se ajoasentokaan ei minun jo silloin hiukan kasvanutta keskivartaloa suosinut, kun taas tuolla Shadowilla asento on kuin sohvassa istuisi ja korvaa hivellen kuunnella sitä V2:sen lötinää, tässä Hondassa tuo äänenvaimennin on kyllä vähän turhan tehokas.
Näissä japanilaisissa on muuten tuo pakoputki sylinteristä lähtien kaksivaippainen jotta kromaus pysyy myös pakoputken alkupäässä ja siten saadaan putkelle paksuutta näyttääkseen suuremmalta kuin onkaan, samoin on myös sylinterien rivoituksen kanssa, moottori on vesijäähdytteinen mutta sylinterien jäähdytysrivoilla on saatu sylinterit näyttämään yhtä isoilta kuin eräässä amerikkalaisessa esikuvassaan.
Kannattaa pelastaa Honda pois, aina lämpimässä tallissa talvehtinut yksilö hyvään kotiin. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.02.2013 kello on 09:37 ---Kävin minä aina silloin tällöin koeajopäivillä ajamassa myös niillä kyykkypyörillä mutta niissä se moottorin paras soundi tuli vasta siellä yläpäässä ja nopeus on sitten jo reippaasti yli sallitun ja se ajoasentokaan ei minun jo silloin hiukan kasvanutta keskivartaloa suosinut, kun taas tuolla Shadowilla asento on kuin sohvassa istuisi ja korvaa hivellen kuunnella sitä V2:sen lötinää, tässä Hondassa tuo äänenvaimennin on kyllä vähän turhan tehokas.
Näissä japanilaisissa on muuten tuo pakoputki sylinteristä lähtien kaksivaippainen jotta kromaus pysyy myös pakoputken alkupäässä ja siten saadaan putkelle paksuutta näyttääkseen suuremmalta kuin onkaan, samoin on myös sylinterien rivoituksen kanssa, moottori on vesijäähdytteinen mutta sylinterien jäähdytysrivoilla on saatu sylinterit näyttämään yhtä isoilta kuin eräässä amerikkalaisessa esikuvassaan.
Kannattaa pelastaa Honda pois, aina lämpimässä tallissa talvehtinut yksilö hyvään kotiin. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Nyt aloit kehumaan sitä Hondaa niin kovasti, että joudun huomauttamaan, että kaikki siinä ei ole hyvin. ...Japanilainen... ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta