Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Halapaa taplettia etsimässä

<< < (8/23) > >>

Humoristi:
Ehtoota  :) ite oon käyttäny paypalia koska ei tartte antaa luottokorttitietoja kiinalaisille  ;D
voihan sitä siirtää verkkopankista rahaa paypal tilille niin ei tartte minkäänlaista korttia.
vaihtoehtoja on monia mutta minusta paypal on turvallisin.
ebaysta käyttäessä paypal on kätevä.. tullu nuita ledejä tilattua ..

tablea ittekin suunnitellu ostaa ja kallistunu sille linjaa et tilaan www.focalprice.com
kun tietäs vaan minkä  :D valinnan vaikeutta on mutta siellä on paremmin rajattu tablet kuin esim DX:ssä (Eli esim. näytön koko ja yksiydin vai tupla)
niin ja sieltä olen tilannu elektroniikkaa ja tuli 8 päivässä eli aika nopeeta toimintaa
käykäähan kurkkaa sivut

Edit: otetaan tuo paypallia pois  tekstistä siistitään vähän  ;D :P ;D ;D

LMC-99 DX:ään rekisteröidytään niin siinä yhteydessä kysyvät osotteen ja paypalissa sama homma

Fenix:
Kiinassa on nyt uusivuosi, joten ilmoittavat mm tuolla DX:llä suoraan, että putiikki on käytönnössä kiinni kolmisen viikkoa.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 10.02.2013     kello on 18:54 ---Ehtoota  :) ite oon käyttäny paypalia koska ei tartte antaa luottokorttitietoja kiinalaisille  ;D
voihan sitä siirtää verkkopankista rahaa paypal tilille niin ei tartte minkäänlaista korttia.
vaihtoehtoja on monia mutta minusta paypal on turvallisin.
ebaysta käyttäessä paypal on kätevä.. tullu nuita ledejä tilattua ..

tablea ittekin suunnitellu ostaa ja kallistunu sille linjaa et tilaan www.focalprice.com
kun tietäs vaan minkä  :D valinnan vaikeutta on mutta siellä on paremmin rajattu tablet kuin esim DX:ssä (Eli esim. näytön koko ja yksiydin vai tupla)
niin ja sieltä olen tilannu elektroniikkaa ja tuli 8 päivässä eli aika nopeeta toimintaa
käykäähan kurkkaa sivut

Edit: otetaan tuo paypallia pois  tekstistä siistitään vähän  ;D :P ;D ;D

LMC-99 DX:ään rekisteröidytään niin siinä yhteydessä kysyvät osotteen ja paypalissa sama homma

--- Lainaus päättyy ---

No tota pitääkö mun rekisteröityä ensin tuonne dx ja vasta sitten voin tilata vai voinko vain olla vierailija ja tilata ilman rek.ja maksaa paylla kyselen nyt kun homma ei ole oikein hanskassa..

Fenix:
Voit maksaa paypalilla suoraan ilman rekisteröitymistä DX:lle. Tosin ei sitä mitään haittaa ole, vaikka reksiteröidytkin sinne.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 10.02.2013     kello on 19:19 ---Voit maksaa paypalilla suoraan ilman rekisteröitymistä DX:lle. Tosin ei sitä mitään haittaa ole, vaikka reksiteröidytkin sinne.

--- Lainaus päättyy ---

Painettu enter ja tilaus sisällä..

Edit: tuommoinen

http://www.focalprice.com/CE0270B/Nextway_F7_7_Android_411_Dual_Core_RK3066_16GHz_16GB_Tablet_PC.html?Currency=EUR#.URfYHR06KSo

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View