Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Halapaa taplettia etsimässä

<< < (7/23) > >>

Topelius:
Paypalin kautta. En muistanut heti tehdä reklamaatiota asiasta niin jäi rahat saamatta.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 10.02.2013     kello on 18:00 ---Paypalin kautta. En muistanut heti tehdä reklamaatiota asiasta niin jäi rahat saamatta.

--- Lainaus päättyy ---
Paypalin kautta pitäisi saada rahat takaisin.
Nyt siellä vietetään uutta vuotta, joten saattaa hiukka kestää. Mulle on DX:n kautta tullut aina tavara perille. Joskus kestää kauemmin, joskus tulee suht nopeastikin.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.02.2013     kello on 16:54 ---Tuommoinen tuli tilattua:
http://dx.com/p/freelander-pd10-3g-7-capacitive-screen-android-4-0-dual-core-tablet-pc-w-sim-gps-wi-fi-brown-167126

ja hinnaksi tulee 138,73€ verojen kanssa :)

--- Lainaus päättyy ---

Mihinkä tuossa tulee tilaajan osoitetiedot , vai tuleeko ne vasta sitten kun paypalilla maksaa,ajattelin pistää tilauksen vetämään .

99:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 10.02.2013     kello on 18:20 ---Mihinkä tuossa tulee tilaajan osoitetiedot , vai tuleeko ne vasta sitten kun paypalilla maksaa,ajattelin pistää tilauksen vetämään .

--- Lainaus päättyy ---

Se kyselee ne kyllä, jos ei niitä saa PayPalin kautta.
Itse maksoin visalla, jolloin kysyi osoitteet ja puhelinnumerot (Visalla parempi vaihtokurssi kuin PayPalilla..)

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.02.2013     kello on 18:22 ---Se kyselee ne kyllä, jos ei niitä saa PayPalin kautta.
Itse maksoin visalla, jolloin kysyi osoitteet ja puhelinnumerot (Visalla parempi vaihtokurssi kuin PayPalilla..)

--- Lainaus päättyy ---

On kasi tapaa maksaa mulla paypal tai mastercard.. käteinen on sitten kolmas.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View