Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Halapaa taplettia etsimässä
Topelius:
Paypalin kautta. En muistanut heti tehdä reklamaatiota asiasta niin jäi rahat saamatta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 10.02.2013 kello on 18:00 ---Paypalin kautta. En muistanut heti tehdä reklamaatiota asiasta niin jäi rahat saamatta.
--- Lainaus päättyy ---
Paypalin kautta pitäisi saada rahat takaisin.
Nyt siellä vietetään uutta vuotta, joten saattaa hiukka kestää. Mulle on DX:n kautta tullut aina tavara perille. Joskus kestää kauemmin, joskus tulee suht nopeastikin.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.02.2013 kello on 16:54 ---Tuommoinen tuli tilattua:
http://dx.com/p/freelander-pd10-3g-7-capacitive-screen-android-4-0-dual-core-tablet-pc-w-sim-gps-wi-fi-brown-167126
ja hinnaksi tulee 138,73€ verojen kanssa :)
--- Lainaus päättyy ---
Mihinkä tuossa tulee tilaajan osoitetiedot , vai tuleeko ne vasta sitten kun paypalilla maksaa,ajattelin pistää tilauksen vetämään .
99:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 10.02.2013 kello on 18:20 ---Mihinkä tuossa tulee tilaajan osoitetiedot , vai tuleeko ne vasta sitten kun paypalilla maksaa,ajattelin pistää tilauksen vetämään .
--- Lainaus päättyy ---
Se kyselee ne kyllä, jos ei niitä saa PayPalin kautta.
Itse maksoin visalla, jolloin kysyi osoitteet ja puhelinnumerot (Visalla parempi vaihtokurssi kuin PayPalilla..)
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.02.2013 kello on 18:22 ---Se kyselee ne kyllä, jos ei niitä saa PayPalin kautta.
Itse maksoin visalla, jolloin kysyi osoitteet ja puhelinnumerot (Visalla parempi vaihtokurssi kuin PayPalilla..)
--- Lainaus päättyy ---
On kasi tapaa maksaa mulla paypal tai mastercard.. käteinen on sitten kolmas.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta