Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi
matkaajajouni:
Olen käyttänyt Linuxia useampaan otteeseen ja muuta ongelmaa ei ole ollut kuin, että se ei halua pyörittää juuri mitään muita sovelluksia kuin mitkä oni linuxille tarkoitettu. Mutta surffailukäyttiksen ä ja muuhun nettihumpuukiin ja perusjuttuihin, pankki yms. se on ihan hyvä ja toimii vanhassakin koneessa. :P
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 5.10.2014 kello on 17:25 ---Olen käyttänyt Linuxia useampaan otteeseen ja muuta ongelmaa ei ole ollut kuin, että se ei halua pyörittää juuri mitään muita sovelluksia kuin mitkä oni linuxille tarkoitettu. Mutta surffailukäyttiksen ä ja muuhun nettihumpuukiin ja perusjuttuihin, pankki yms. se on ihan hyvä ja toimii vanhassakin koneessa. :P
--- Lainaus päättyy ---
Eihän näillä, nykyään ah' niin suosituilla, tableteillakaan voi mitään hyödyllistä tehdä.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: matkaajajouni - 5.10.2014 kello on 17:25 ---Olen käyttänyt Linuxia useampaan otteeseen ja muuta ongelmaa ei ole ollut kuin, että se ei halua pyörittää juuri mitään muita sovelluksia kuin mitkä oni linuxille tarkoitettu.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ja Windowshan pyörittää muitakin sovelluksia kuin Windowsille tarkoitettuja. NOT.
Käyttöjärjestelmät pyörittävät yleensä vain ko. käyttöjärjestelmäll e tehtyjä sovelluksia, aivan kuten totesit. Se olisikin ihmeellistä että esimerkiksi Windowsissa voisi käyttää Linux ohjelmia, tai vaikkapa Macin ohjelmia (Tosin Linuxissa voi käyttää suurta osaa Windows ohjelmia).
Catiska:
Ihan yhtälailla virtuaalikoneeen kautta voi linux softia köyttää winkassa. Siihen ei vain käytännössä ole tarvetta.
Linuxin asennuksen helppous tuli testattua äsken. Latasin Ubundun uusimman jakelun ja netin ohjeiden mukaan tein osiotkin valmiiksi. Asennus lähtikin käyntiin mutta joskun aikaa touhuttuaan loppui virheilmoitukseen. Uusi yritys, sama homma. Kassotaan jos vielä joskus jaksan paneutua tuohon asennuksen helppouteen...
JJJ:
Mulla on vista ja jokainen kerta kone käynnistyy ja kaikki toivomani ohjelmat toimii. Lisäksi myöskään eroottisten sivustojen kanssa ei ole ongelmia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta