Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

No nyt tuo selvisi miksi Linux ei ikinä nouse työpöytäkoneiden 1 käyttikseksi

<< < (22/28) > >>

K.E.V:
Minähän kerroin sen asentaneeni uusiksi jottei siellä ollut enää noita Linukkafoorumin loitsuja, häiritsemässä uusintaottelua.

Mulla on yksi E353 firmalla, kokeilempa aamulla meneekö vai ei  :-*, toisekseen pidän tässäkin kiinni siitä että puhutaan vain otsikon aiheesta. Eli linuxista.
Samaa toivoin julkisesti Win10 ketjussa kun  sinne(kin) alkoi Pingviinit juoksemaan

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  5.10.2014     kello on 12:43 ---
OMALLA VASTUULLA SITTEN! Tämä kun voi aiheuttaa XP:n sekoamisen.

--- Lainaus päättyy ---

Jaa...   
 ;D  Jos ohje on oikea, niin ei kai se totaalisesti sekoa.  Aiheuttaa korkeintaan kiroilua ja ylimääräistä työtä.    ;D

juksii:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  5.10.2014     kello on 12:56 ---Olisi kiinnostavaa saada referenssi ko. kaverin väitteisiin.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä, mutta veikkaan että tämä liittyy vanhoihin Joomla ja Wordpress -asennuksiin.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: juksii -  5.10.2014     kello on 14:56 ---En tiedä, mutta veikkaan että tämä liittyy vanhoihin Joomla ja Wordpress -asennuksiin.

--- Lainaus päättyy ---

Eli se ei sinänsä liitynyt Linuxiin, vaan kaikkiin servereihin jossa noita sovelluksia ajetaan (Windows, Unix, Linux, nginx). Ja ongelmana oli siis sovellusten ylläpito, ei itse käyttöjärjestelmä.

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  9.02.2013     kello on 00:57 ---Ketä tuo niinkuin kiinnostaa.. ;)
I rest my case...
Insenjööri on vain insenjööri....
Väittelyä tulee aivan selvästä asiasta.
Olen saman huomannut normi työelämässä että ei mene asiat ihan niinkuin Strömsöössä.... Thumb
Siis kun insinööri on sen suunnitellut.. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Toinen tykkää Linuxista ja sie jostain muusta.....väittely yn tarvitaan kaksi (tai useampi), jos joku tykkää sellaisesta mistä sie et niin sillehän sie et voi mitään...makuasioista ei voi kuin kiistellä (ei kaikki tykkää wintoosasta, mutta ei kaikki tykkää Linuxistakaan vaik se onkin ilmainen)

:o :o :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View