Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Langaton verkko

<< < (5/13) > >>

Arska:
Tuo MF-60 on paras,siis sellaisen käsityksen sain. Ja simmin adapteria voi turvallisesti käyttää,eli tuollaista siis täytyy harkita. Mutta mikäs tukiasema tai mikä lienee on tossa kahtaenvaihdan kuvassa? Siis tuo sierra.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  8.02.2013     kello on 22:39 ---Tuo MF-60 on paras,siis sellaisen käsityksen sain. Ja simmin adapteria voi turvallisesti käyttää,eli tuollaista siis täytyy harkita. Mutta mikäs tukiasema tai mikä lienee on tossa kahtaenvaihdan kuvassa? Siis tuo sierra.

--- Lainaus päättyy ---
Oiskos tollainen: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/6012/djscf/DNA-4G-LTE-SIERRA-KOTIASEMA

Mitäs eroa tuossa MF80:ssä on 60 nähden? Onko tuo MF60 jäämässä pois?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.02.2013     kello on 23:14 ---
Mitäs eroa tuossa MF80:ssä on 60 nähden? Onko tuo MF60 jäämässä pois?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on tuo 60:nen.  On 3G.    80:nen lienee 4G?? 

Näin olen ymmärtänyt.

Muuten. En ole kenenkään huomannut mainitsevan, että DNA:n kytkymokkula, tämä kuuskymppinen on VUOKRALAITE. Eli kysyin asiaa, kun olin paperista lukenut niin. Vastaus oli, että näin on. Sitten kysyin, että pitääkö maksaa vuokraa sopimuksen jälkeenkin. "Ei, mutta jos ja kun lopettaa DNA:n dataliittymän, niin mokkula pitää palauttaa".

Tätä pidän takaiskuna, kun ei kaikkea osaa kysyä eikä lue sopimuksia riittävästi.  Thumbd

Arska:
Hyvä huomio Seppokoo,täytyykin unohtaa dna. Todennäköisesti taidan kuitenkin etsiä jonkin halvemman sydeemin. Ei kai kannata mokomaan ipadin imurointi juttuihin kuitenkaan satsata sataa ekua. Ja kait sitä kesällä reissussa jonkin aikaa pystyy olemaan ilman nettiä,vai pystyykö?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.02.2013     kello on 23:40 ---Mulla on tuo 60:nen.  On 3G.    80:nen lienee 4G?? 

Näin olen ymmärtänyt.

Muuten. En ole kenenkään huomannut mainitsevan, että DNA:n kytkymokkula, tämä kuuskymppinen on VUOKRALAITE. Eli kysyin asiaa, kun olin paperista lukenut niin. Vastaus oli, että näin on. Sitten kysyin, että pitääkö maksaa vuokraa sopimuksen jälkeenkin. "Ei, mutta jos ja kun lopettaa DNA:n dataliittymän, niin mokkula pitää palauttaa".

Tätä pidän takaiskuna, kun ei kaikkea osaa kysyä eikä lue sopimuksia riittävästi.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Ei se MD80 minusta teknisten tietojen perusteella ole puhdas 4G. En oikein eroa itse löytänyt. MD60 taitaa olla jo poistumassa. Kiinasta näkyy saavan.

Mitä tulee tuohon DNA mokkulaan, niin minulla hajosi se jatkuvasti. Kahden vuoden kytkyn aikana sain neljästi uuden, eli viisi kappaletta oli kaikenkaikkiaan. Viimeinen jäi huoltoon. Lupasi lähettää vielä uuden ennen määräajan umpeutumista. Sanoin, jotta pitäkää tikkunne. En huoli enää ilman edestäkään. En tiedä oliko vuokra vai oma. Tästä syystä olen hiukka skeptinen noille mokkuloille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View