Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Saunalahti nostaa hintoja 1.4

<< < (4/5) > >>

Aakku:
Taisi olla ainoastaan "Sonera Sopiva" liittymä, joka toimii samalla hinnalla Pohjoismaissa ja Baltiassa.
Käsittääkseni tämä johtuu siitä, että Soneralla on toimiluvat näissä maissa.

Itse olin vaihtamassa juuri tällaiseen Soneraan Saunalahdelta. Peruin kuitenkin, koska Saunalahti antoi tällä kertaa kohtuullisen hyvän vastatarjouksen. Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.02.2013     kello on 06:17 ---Saunalahti antoi tällä kertaa kohtuullisen hyvän vastatarjouksen. Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kohtuullinen.   ;D

Tuohan on vallan loistava tarjous, itse maksan Soneran liittymästä 19.90 €/kk

Olisikohan jo aika katkaista 18 vuoden asiakkuus Soneran kanssa.  >:(

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.02.2013     kello on 06:17 ---Sauniksen liittymä ja rajaton nopea 3G netti 2,2€/kk. Tämä tarjous tosin vain Suomessa ja vain pariksi vuodeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä on tuon liittymän nopeus?

caddis:
Minulla on käytössä Saunalahden nopein mobiilinetti 3G:llä hintaan 1,99€. Toisessa kännykässä tuo Soneran 21Mb:n 3G/4G mobiilinetti kytkypuhelimen mukana saatuna 50%:n alennuksella vuodeksi. Nopeudet vaihtelevat paljon paikasta riippuen. Yleensä Sonera on ollut nopeampi ja jos on 4G-alueella ero on tosi huomattavakin. Juuri nyt Saunalahti antoi: ping 405ms, Download: 1,47 Mb, Upload 0,23 Mb sekä Sonera taas: 151ms, 3,23MB ja 0,39Mb.

Saunalahden jätin käyttöön koska antoivat rajattoman netin vielä kiinteällä sopimuksella kahdeksi vuodeksi eteenpäin. Tuo otsikon hinnankorotuskaan ei koske määräaikaisia sopimuksia, kuten oma liittymäkin on.

Weicco:
Sonera antoi seuraavan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View