Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Saunalahti nostaa hintoja 1.4
jorma:
Onhan tuota rajatonta nehtiyhteyttä kahdessakin kännykässä, mutta kun ei ole sellisia vehkeitä millä pelittäis. Hyvä olla varalla. :D
No, eipä ole tullut lisälaskuakaan.
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 6.02.2013 kello on 18:55 ---Pitääks tässä nyt ruveta räpeltämään puhelimen kanssa, jotta saa tuon 2€ katettua?? ::) :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Pitäs kai uusi ostaa, kun eihän tuo nykyinen ymmärrä mistään datasta mitään. On muuten monella liittymämyyjällä mennyt jauhot suuhun kyseisen asian johdosta, yksi jopa suoraan sanoi, ettei hänella ole mitään myytävää minulle, vaikka vartavasten myynti aikeissa soittikin ;D
Topelius:
Ei tuo korotus ollut kyllä syy vaihtoon. Halusin välillä kokeilla myös muita operaattoreita. Olen tainnut viimeksi olla Soneran asiakas 15v sitten. Tuli vaan sattumalla hyvä tarjous vastaan kaupassa käydessä :)
Fenix:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 6.02.2013 kello on 19:43 --- En ole Saunalahden asiakas,mutta kiinnostaa tuo Norjan tilanne!! Pari vuotta sitten olin netissä , jälkeenpäin tuli lasku!! 1100€!!!! Nyt ei aukea netti Norjassa!!! >:( >:(
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaisi varmaan ostaa sieltä paikallinen Telenor:in prepaid dataliittymä (tai vastaava, mikä heillä sitten onkaan myynnissä). Sen tarkemmin en osaa neuvoa, kun ei ole itsellä ollut tarvetta moiselle.
ihaa:
Kuten täällä joku jo mainitsikin niin Soneralla ei tule lisälaskua pohjoismaissa ja noissa Baltian maissa käydessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta