rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Missä on Jushi69?  (Luettu 44071 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:39
  • Autossa on pyörät
Vs: Missä on Jushi69?
« Vastaus #90 : 30.06.2014 kello on 21:03 »
No miksi et ?  ;D



  • Vieras
  • Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #91 : 1.07.2014 kello on 15:37 »
    Olipahan meleko syheröinen Kaamasen reitti eikähän tuo Norsken rajan jälkeen juurikaan suoristunu tiet.Korkeuserot vain kasvoivat.. ???
    Täällä on muuten melko kallista.. :)


    « Viimeksi muokattu: 1.07.2014 kello on 18:45 »

  • Vieras
  • Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #92 : 19.11.2014 kello on 22:12 »
    Tässäpä onkin ihmettelemistä ?  Kukahan "kymppi" on suututtanut Jushi69:n ja milloin ?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #93 : 20.11.2014 kello on 07:07 »
    Kukahan "kymppi" on suututtanut Jushi69:n ja milloin ?

    Eli sinun käsityksesi on, että tuo on ainoa syy foorumilta poistumiseen?

    Saattaahan olla, että joku on vaikkapa väsynyt siihen jonninjoutavaan jaaritteluun, mitä täällä joskus esiintyy. Sellaisena pidän tuotakin kommenttia.

    ------------

    Itse en tiedä, miksi ystävääni Jussia ei ole näkynyt. Pitää käydä Kainuussa kysymässä joskus. Mutta tämä on vapaa foorumi, jonne saa liittyä ja josta saa poistua miten haluaa.

    Yksi omituisimmista ilmiöistä, mitä orgissa tapaa, on voivotteleminen poistuneiden henkilöiden perään. Mies tulee ja mies menee ja vastaa itse menemisistään.

  • Vieras
  • Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #94 : 20.11.2014 kello on 07:38 »
    Eli sinun käsityksesi on, että tuo on ainoa syy foorumilta poistumiseen?

    Yksi omituisimmista ilmiöistä, mitä orgissa tapaa, on voivotteleminen poistuneiden henkilöiden perään.

    Voihan se olla syy poistumiseen, kuka tietää, eräällä toisella palstalla eräs "kymppi" aiheutti närää useamman palstalaisen keskuudessa mutta se korjautui muuten.  Thumb

    No ei tässä sen kummemmin voivotella mutta jos toinen on aktiivijäseniä niin kyllä sellaisen poisjäänti palstalta mietityttää, kun ei hänellä sitä ikääkään ole ja kyllästymistä vaunuiluun ei ole ollut nähtävissä. Jos hän ystäväsi on niin luulisi sinun jo tietävän hänen poistuminen palstalta. Ilmeisesti enää samoilla tunnuksilla ei ole mahdollista palata kun nyt lukee vaan vieras


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:39
    • Autossa on pyörät
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #95 : 20.11.2014 kello on 07:57 »
    Aika ykstotista vihjailla tiettyyn suuntaan tuossakin asiassa ???
    Mutta näyttää olevan itsetarkoitus?

    Säälihän Jushin poistuminen on, mutta oma valinta. Ehkä kyllästyi juuri näihin lässytyksiin, tiedä häntä.

  • Vieras
  • Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #96 : 20.11.2014 kello on 08:09 »
    Aika ykstotista vihjailla tiettyyn suuntaan tuossakin asiassa ???

    No muisteleppa mikä oli Pokkisella syynä ? Mutta sama tuo mulle, mä kyllä sitten ilmoitan syyn jos kyllästyn.

    Ja eihän täällä muuta päivän aikana oikein suuremmin olekkaan kuin lässytystä, itse olen monta lässytysketjua piilottanut, se on tämän palstan hyviä ominaisuuksia ettei tarvitse kaikkea nähdä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:39
    • Autossa on pyörät
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #97 : 20.11.2014 kello on 08:36 »
    Pokkisella on ollut syitä joka foorumilla mitä tiedän, sekin on hänen oma asiansa, en ota kantaa syihin enkä seurauksiin.
    Henkilö tekee mikä omasta mielestä on parasta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #98 : 20.11.2014 kello on 10:51 »
    ...niin luulisi sinun jo tietävän hänen poistuminen palstalta.

    Saatan arvella, mikä syy on, mutta tuskinpa sitä täällä avoimesti kerron/kertoisin, etenkään nyt, kun aiheesta esitetään tuontasoisia keskustelunavauksia .

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:14
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #99 : 20.11.2014 kello on 10:53 »
    Hyvä tarinoitsija on muuttanut nimimerkkinsä vieraaksi ja vaikuttaa hiljaisuudellaan, liekkö protesti vai hengentuotteen väsymiseen perustuva ilmaisuvälineen puutuminen.


  • Vieras
  • Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #100 : 20.11.2014 kello on 10:54 »
    Saatan arvella, mikä syy on, mutta tuskinpa sitä täällä avoimesti kerron/kertoisin, etenkään nyt, kun aiheesta esitetään tuontasoisia keskustelunavauksia .

    Joo en mä sillä sanonutkaan että kukaan muu kertoisikaan kuin asianomainen itse ja sitä tässä juuri ihmettelen että kun en ole missään vaiheessa nähnyt hänen sellaisesta mainitsevan.  :-\

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:39
    • Autossa on pyörät
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #101 : 20.11.2014 kello on 10:58 »
    Ei kait sellaista etukäteen mainosteta  ::) Eli kerätä +/- pisteitä. Lopuksi sanoisi niin kuin entinen ja nykyinen poliitikko. "Kansan pyynnöstä jatkan virassani"  ;D

  • Vieras
  • Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #102 : 20.11.2014 kello on 11:05 »
    Ei kait sellaista etukäteen mainosteta  ::) Eli kerätä +/- pisteitä

    No ei toki noin ajateltuna mutten nähnyt mitään viitteitäkään tuosta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #103 : 20.11.2014 kello on 11:08 »
    Ei kait sellaista etukäteen mainosteta  ::) Eli kerätä +/- pisteitä. Lopuksi sanoisi niin kuin entinen ja nykyinen poliitikko. "Kansan pyynnöstä jatkan virassani"  ;D

    Ei tuollainenkaan ole harvinaista keskustelupalstoill a. Haetaan kannustusta ja kun se ei onnistu niin poistutaan.
    Ihan turha jonkun omaa valintaa lopettaa kirjoittaminen kyllä yleensä on, ei siinä tule kun pää kipeäksi ja tuskin sen oikean ja ratkaisevan syyn löytää.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:39
    • Autossa on pyörät
    Vs: Missä on Jushi69?
    « Vastaus #104 : 20.11.2014 kello on 11:18 »
    Voi siitä tulla vapauttavakin tunne, ihan oikeasti  ;)