Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Parisängyn patja

<< < (4/6) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 27.02.2013     kello on 22:02 ---Oli melko kovan tuntuinen kun kävin makoilemassa.

--- Lainaus päättyy ---

Kovahko se kunnon patjan kuuluukin olla, kroppa tykkää.  Thumb

relluttelija:
Kyllä tukeva patja vaan on hyvä nukkua, ei ollut aamuisin selkä kipeänä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.02.2013     kello on 22:07 ---Kovahko se kunnon patjan kuuluukin olla, kroppa tykkää.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Miksi sitten patja ollenkaan, eikös voisi nukkua pelkällä laverilla?  ;D
Minun selkäni ei ainakaan tykkää, jos se joutuu sopimattomalla alustalla väärään asentoon, oli se sitten kova tai pehmeä...

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  1.04.2013     kello on 16:07 ---Miksi sitten patja ollenkaan, eikös voisi nukkua pelkällä laverilla?  ;D
Minun selkäni ei ainakaan tykkää, jos se joutuu sopimattomalla alustalla väärään asentoon, oli se sitten kova tai pehmeä...

--- Lainaus päättyy ---

Ei munkaan selkä tykkää betonilattiasta vaikka olisi lämmityskin. Samoin mahallaan tyyny pään alla on myrkkyä mun selälle.

Onneva:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 27.02.2013     kello on 19:47 ---Tänään sai noutaa patjat lähiverstaalta, vanhojen joustinpatjojen tilalle alkuperäisten suojien sisään laitetut vaahtomuovipatjat ja petauspatjan hyvälaatuinen päällinen yhteensä 240 €. Ei kauhean paha hinta, kun ajattelee että itse ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin kuljettaa.

--- Lainaus päättyy ---

Paljasta nyt mistä näin edulliset patjat hankit?

Meillä olis myös ajankohtaista ja vanhojen patjanvaarujen sisälle sopisi uudet sisukset. Ideasi on loistava.
Hyvälaatuinen vaahtomuovi käy hyvin ja tempur-tyyppinen vielä paremmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View