Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Parisängyn patja

<< < (3/6) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  3.02.2013     kello on 20:14 ---Riippuu käyttäjän painosta.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on, mutta ei vielä näillä tiheyksillä, jos on normi aikuinen. Lapset  eri asia.

Tempurilla patjan tiheys on 85-110 kg/m3.

pamaus:
Tuo varastotyhjennyksen patja on muuten aika halpa kun katselin jyskin vastaavaa patjaa ja sekin oli alennuksessa ja vain 80 cm leveä

http://www.jysk.fi/4/5/16/3321623/a/catalog

relluttelija:
Tänään sai noutaa patjat lähiverstaalta, vanhojen joustinpatjojen tilalle alkuperäisten suojien sisään laitetut vaahtomuovipatjat ja petauspatjan hyvälaatuinen päällinen yhteensä 240 €. Ei kauhean paha hinta, kun ajattelee että itse ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin kuljettaa.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 27.02.2013     kello on 19:47 ---Tänään sai noutaa patjat lähiverstaalta, vanhojen joustinpatjojen tilalle alkuperäisten suojien sisään laitetut vaahtomuovipatjat ja petauspatjan hyvälaatuinen päällinen yhteensä 240 €. Ei kauhean paha hinta, kun ajattelee että itse ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin kuljettaa.

--- Lainaus päättyy ---

olen sitä mieltä
että hyvään patjaan kannattaa satsata
niin kotona , kuin kulkimessakin  Thumb
kun joka tapauksessa siellä patjan päällä
aika paljon kuitenkin tulee aikaa vietettyä
ja kerralla , kun ostaa hyvän patjan
kestää se sitten pidempään
kuin jokin halppis , joka on rikki / muhkuroilla
jo muutaman käytön jälkeen ..

relluttelija:
Oli melko kovan tuntuinen kun kävin makoilemassa. Toki petari toimii paremmin lämpimässä, vaunussa oli nyt vain 5 astetta lämmintä. Toivottavasti on hyvä nukkua, ehkä myös astua  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View