Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Espanjaan keväällä!

<< < (35/43) > >>

Weicco:
^
Tuossa alemmassa kuvassa näkyvässä oranssissa kerrostalossa on tullut asusteltua jonkin aikaa. Siinä talon vieressä on kauppa mistä saa Suomalaisia lehtiä ym kamaa, jos on tarvis. Junarata kulkee siitä kaupan yläpuolelta, joten siitä on helppo singahtaa vaikka malagaan.

Kaupan olemassa olosta ei ole tämän päivän tietoa mutta käy tsekkaamassa.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 11.04.2013     kello on 11:45 ---Nettiyhteydet tuntuvat sinulla toimivan mainiosti, myös matkan aikana. Millainen liittymä sinulla on/ ollut käytössä?

--- Lainaus päättyy ---

Täällä kämppärilla ostin kk liittymän hintaan 19€ nopeus 8,43 Megaa testasin juuri.
 Ja matkoilla missä olen yöpynyt ja tänne nettiin päässyt niin on ollut ilmainen WIFI josta olen sitten yhteyksiä ottanut.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.04.2013     kello on 11:50 ---^
Tuossa alemmassa kuvassa näkyvässä oranssissa kerrostalossa on tullut asusteltua jonkin aikaa. Siinä talon vieressä on kauppa mistä saa Suomalaisia lehtiä ym kamaa, jos on tarvis. Junarata kulkee siitä kaupan yläpuolelta, joten siitä on helppo singahtaa vaikka malagaan.

Kaupan olemassa olosta ei ole tämän päivän tietoa mutta käy tsekkaamassa.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyypä käydä katselemassa jahka tässä kintut kestää..nimittäin eilisen luistelun jälkeen paikat hellänä, mennyt vain oloiluun ja ihmettelyyn tämä ½ päivää.
Täällä on muuten minulla tuttuja samalla kämppärillä, kyllä maailma on pieni, illalla lähdemme fillaroimaan ja yllättämään täällä olevia muita tuttuja saas nähdä kuin naama venähtää kun olalle koputan.

Stara:
Kiitos tiedosta!
Sinulla tuntuu olevan homma hanskassa! Kohta varmaan alat miettimään, josko sinne voisi jäädä vaikka vähän pidemmäksikin aikaa?

migel:
Hienoa LMC ja hyvä että näet nyt itekkin miten meitä kusetetaan Thumb
Ei ole Onnela tämä kotimaa vaikkakin kaunis-ellei ole politiikkoja näköpiirissä pilaamassa maisemia :D :D :D

Naatiskele,naatiskele hyvä mies ja hienostihan reissusi soljuu!!!!

t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View