Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Espanjaan keväällä!

<< < (34/43) > >>

teebasso:
Kiva lueskella juttujasi LMC ! Viime kesäisellä reissulla siellä via meriterraneolla ajellessani ihmettelin miten hienot tiet siellä onkaan. Komiat valot ja vilkkuvat opasteet liiankin kanssa. Asfaltti paksu ja sileä. Ainoastaan pientareet huonot. Terävät reunat ja karkeata louhikkoa. Eipä tehnyt mieli poiketa kusitauolle pusikkoon. Eniten arvelutti ne lyhyet liittymiskaistat ainakin Malagan ja Marbellan välillä. Kiirettä saa pitää että ehtii altapois ennenkuin sataa ujeltavat "hyeenat" tulee . Muuten siellä on kiva ajella.   Leppoisia päiviä sinne.
Ps. Halpaa punkkua varovasti...

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 10.04.2013     kello on 10:41 ---Matkailu avartaa.  :) Löytöretkejä sinne!Odota kuule niitä kirsikoita, nekin ovat niin makeita, maistuvat aivan erille kuin Suomen torin tai kauppahallin kirsikat. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tuota noin oliko se sinä vai bavaria joka kertoi että mielellään antaa kirsikoita jos vain on joka ottaa, minä kun täältä lähden sitten joskun sinne kylmään pohjolaan niin voisin käydä noukkimassa pari ämpärillistä.. :D

Soleil:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 10.04.2013     kello on 14:11 ---Tuota noin oliko se sinä vai bavaria joka kertoi että mielellään antaa kirsikoita jos vain on joka ottaa, minä kun täältä lähden sitten joskun sinne kylmään pohjolaan niin voisin käydä noukkimassa pari ämpärillistä.. :D

--- Lainaus päättyy ---

Bavaria lupasi antaa ylimääräset pois. Meidän vanha kirsikkapuu on kaadettu talven aikana pois eli ei ole mistä täältä antaa. :(

LMC-99:
Otinpa tuossa eilen pari kuvaa autokameralla,- kun olin rullaluistelamassa,- joka on pelannut mielestäni hyvin.

Ranta kuva sillallata joka ylittää moottoritien tuonne ranta bulevardille menossa katselemman ja ihmettelemmään, koko pituuta en ole mitannut mutta hiki tuli luistellessa puol väliin ja kas jano yllätti.

Tämä toinen kuva samasta paikasta ja taustalla on huoltoasema ja sen takana puiden katveessa alue jossa elän.

Nyt kävi moka ja paha, räplätessä kameraa niin onnistuin poistamaan kaikki serpentiini ajelut ja muut hiuksia nostattavat näkymät ja tilanteet mm. Lyonin liittymissä sun muissa ruuhka paikoissa ...arvaa harmittaako.

No osan sain siirrettyä ja onhan sitä takaisin matkaa vielä tallella mutta menenkö samaa tai eri reittiä jää sitten nähtäväksi.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 11.04.2013     kello on 11:07 ---Otinpa tuossa eilen pari kuvaa autokameralla,- kun olin rullaluistelamassa,- joka on pelannut mielestäni hyvin.

Ranta kuva sillallata joka ylittää moottoritien tuonne ranta bulevardille menossa katselemman ja ihmettelemmään, koko pituuta en ole mitannut mutta hiki tuli luistellessa puol väliin ja kas jano yllätti.
--- Lainaus päättyy ---

Nettiyhteydet tuntuvat sinulla toimivan mainiosti, myös matkan aikana. Millainen liittymä sinulla on/ ollut käytössä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View