Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon parantelua

<< < (4/5) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.02.2013     kello on 22:25 ---Noh, se on osin kiinni mihin itse on tottunut - minusta tuntui kuin olisi palattu 20 vuotta menneisyyteen  :-\
Itselläni on jo 3:ssa autossa reilun 7 vuoden aikana ollut tehtaan xenonit, enkä kyllä huonompia enää huoli  8)

Ja kun xenonit jatkuvasti yleistyy, niin ne jotka ajaa halogeeneilla joutuu ajamaan entistä huonommilla valoilla kun "valosaastan" määrä muiden toimesta lisääntyy. Ruuhkassa moisen vastaantulijoista hyvin huomaa.. Tasapäisempää oli -70 luvulla  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen samaa mieltä ksenonien paremmuudesta kun kertaallen olen niistä päässyt nauttimaan.Nyt en ole viittiny Volleen niitä valjastaa.Tosin nyt alkoi kiinnostaa lin katsoin noita sinun V50 projektori valoja.Tosi terävärajaiset eli ei ole sirontaa yhtään.Munkin
Volleen saisi Ruottin puolelta facelift mallia 430€ projektori linssillä.Ja siihen nuo ksenonit niin avot... Thumb
Miettii miettii... ;D
http://www.vparts.se/se/devil-eyes-svarta-styling-stralkastare-volvo-s60.html
Tuosta...Hinta onkin tippunut... Thumb

Katsos 88k5 tuolla näkyis olevan noita valojen säätöhässäköitä..Sa isitko noista automagi säätimiä aikaiseksi..??
http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/lights/headlights/control-headlight-aiming/639/

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.02.2013     kello on 22:25 ---
Ja kun xenonit jatkuvasti yleistyy, niin ne jotka ajaa halogeeneilla joutuu ajamaan entistä huonommilla valoilla kun "valosaastan" määrä muiden toimesta lisääntyy. Ruuhkassa moisen vastaantulijoista hyvin huomaa.. Tasapäisempää oli -70 luvulla  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Oman havainnon mukaan tuota "valosaastaa" tulee vaan autoista, joissa on laittomat ksenonit tavallisissa halogeeniumpioissa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  1.02.2013     kello on 21:19 ---Sammaa mieltä. Kun on "+90%" -polttimot sekä lyhyissä että pitkissä, niin hyvin oon pärjänny.
Pistetään sitte ksenonit, kun näkö menee tarpeeksi huonoksi ;D

--- Lainaus päättyy ---
Aika säälittävät..  ;D
Mulla on sentään +100% ja niillä jäneksetkin menee selälleen, kun räväytän pitkät.. ;D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.02.2013     kello on 08:01 ---Aika säälittävät..  ;D
Mulla on sentään +100% ja niillä jäneksetkin menee selälleen, kun räväytän pitkät.. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kunnon pitkät pitääkin olla, vaihtaa norjalainen rekkamieskin valot ajoissa!  ;D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  1.02.2013     kello on 22:25 --- Tasapäisempää oli -70 luvulla  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Juu. Kaikki alko mennä päin takalistoa sillon kun lähivalojen kahdentaminen kiellettiin...   >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View