Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon parantelua
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 1.02.2013 kello on 08:20 ---Joo mutta sen työkaverin mese nyt on jo 13 vuotta vanha ja ei niitä silloin edes ollut.
Ok, lasitkin on siis vaihdettava..
No johan nyt on kumma kun en huomannut heti kättelyynsä, onhan siinä 88k5 sen selkeästi maininnut. Poistetaanko koko minun höpötys. :-[
Kyllä mulla nuo sokeriarvot viimeksi oli rajojen sisäpuolella...onko se tämän laihdutuksen tuomaa sekoilua sitten ettei huomaa kaikkea kerralla. :-\
--- Lainaus päättyy ---
En huomannut ihaan kysymystä :-[
Umpiot V50:ssä (facelift) samat. Molemmat merkinnät löytyvät DC=xenon lähivalo ja HC=halogeeni lähivalo - ts. ei vaihtotarvetta Thumb
Landian sivuilta lueskelin, että sisuskalut käy automaattisäädölle. Koodailua ja kait asentoanturi pitäis lisätä ..
Eemeli:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 1.02.2013 kello on 08:20 ---Joo mutta sen työkaverin mese nyt on jo 13 vuotta vanha ja ei niitä silloin edes ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä niitä oli jo silloin olemassa. Minulla oli vuoden 1998 mallinen 300 turbodiesel Mersu jossa oli alkuperäiset zenon valot ja paljon muitakin varusteita joista monen merkin osalta vaan haaveillaan vielä nykyäänkin. Toki hintalappukin oli jotain muuta, kuin listahinta. Lisävarusteiden hinnalla olisi saanut hyvän perheauton.
pamaus:
Mielestäni Volvon (V70) halogeeni valot ovat ihan hyvät kun vertaa Passatin valoihin.
Jotenkin ei osaa edes kaivata xenon valoja, kun ei tiedä paremmasta mitään.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 1.02.2013 kello on 19:59 ---Mielestäni Volvon (V70) halogeeni valot ovat ihan hyvät kun vertaa Passatin valoihin.
Jotenkin ei osaa edes kaivata xenon valoja, kun ei tiedä paremmasta mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Sammaa mieltä. Kun on "+90%" -polttimot sekä lyhyissä että pitkissä, niin hyvin oon pärjänny.
Pistetään sitte ksenonit, kun näkö menee tarpeeksi huonoksi ;D
88k5:
Noh, se on osin kiinni mihin itse on tottunut - minusta tuntui kuin olisi palattu 20 vuotta menneisyyteen :-\
Itselläni on jo 3:ssa autossa reilun 7 vuoden aikana ollut tehtaan xenonit, enkä kyllä huonompia enää huoli 8)
Ja kun xenonit jatkuvasti yleistyy, niin ne jotka ajaa halogeeneilla joutuu ajamaan entistä huonommilla valoilla kun "valosaastan" määrä muiden toimesta lisääntyy. Ruuhkassa moisen vastaantulijoista hyvin huomaa.. Tasapäisempää oli -70 luvulla :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta