Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

akunlataus ongelma

<< < (7/10) > >>

perho-ukko:
Eiköhän tämä keskustelu ole akkujen kytkennästä,ja mittauksistä tullut selväksi,kiito MJO.n hyvän piirroksen !!

Pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  1.02.2013     kello on 06:42 ---Mikäs on asiantuntijoiden mielipide, pitäisikkö molemmat akut vaihtaa......

--- Lainaus päättyy ---

Kannattaa vaihtaa molemmat akut samalla kertaa. Pääsee vähemmällä.

matson1:
niin ne akkuliikkeessä suositteli molempien vaihtoa, tosin ensin pitää selvittää tuo mun mittaus 24.9 että oliko se näppi häiriö vai todellinen, jos se oli todellinen niin jossain sitten on vikaaaaaaa.

itse uskon näppi häiriöön tai mittari virheeseen... mut pääsen vasta maanantaina mittaamaan...

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: matson1 -  1.02.2013     kello on 13:44 ---niin ne akkuliikkeessä suositteli molempien vaihtoa, tosin ensin pitää selvittää tuo mun mittaus 24.9 että oliko se näppi häiriö vai todellinen, jos se oli todellinen niin jossain sitten on vikaaaaaaa.

itse uskon näppi häiriöön tai mittari virheeseen... mut pääsen vasta maanantaina mittaamaan...

--- Lainaus päättyy ---

Jos sinulla on kaveria, joka jeesisi sinua niissä uusien akkujen kytkennässä ja mittauksessa, niin tulisi sitten varmasti oikein.  Thumb

matson1:
uskosin kyllä että vika on vain siinä että auto on seissyt syksystä asti roikassa ja yksinkertaisesti akku on tullut tiensä päähän, mutta asia selviää ensi viikolla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View