Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Knaus mitä mieltä?
cvan:
mulla oli vastaavan lainen mäkkäri hyvältä tuo näytää tilaa on Thumb ainoa - tuli itselle kovasta p-aineen kulutuksesta n.13l.vaihdoin puoli ing ransuun p-aine kulutus laski n.5l.mutta tilat pieneni ja isoa takatallia kaipailen ^-^
LMC-99:
No niin vastauksia tuli ihan kiitettävästi orgin asiantuntiloilta kysymykseen,-mitä mieltä Knaussista,- ja pistän tähän tiivistettynä loppuun parhaimmat:
-Sillä ajetaan karvahattu päässä
-Heitä oman auton avain kauas pois
-Pitää olla intekroitu
-Onko teillä tarpeeksi matkustajia
-Hirveä perä
-Kauhea isä
-Onko sulla ajokortti
-Muista kuumemittari mukaan
-Auto keulii kun sinne laittaa skootterin perään
-Mennään syömään välillä
-Vuokraa auto
-Onko sulla henkselit vai vyö
-Älä kun minimerkki vaihtuu
- Niin ja oli siellä äiti muoriakin käyty prinsessalla kyydittelemässä
Tässä muutamaia hauskoja kommentteja joita pitää ottaa huomioon kun tuota Knaussia harkitsee...tuskin sain yötäni nukuttua kun tuli mietittävää ^-^
Tarvii vissiin mennä ensi viikolla itse paikan päälle ihmettelemään.. :o
Alan:
Elä, elä naurata oon tärkeessä palaverissa... ;D
kimi:
Olin kyllä ihan tosissani sen takavedon suhteen. Painonjakauma ei ole edullinen etuvetoiselle kun ylitystä on takana tuon verran ja mikäli harmaavesisäiliö on taka-akselin takana sekin vaikuttaa jos se on täynnä.
Meidän käyttö on myös aika "maastopainotteista ja tuon oman n. 2 metriä akselista koukkuun on tehnyt sen, että koukku on muutamia kertoja raapaissut maahan.
Mikä on auton pituus? Loppukaksikko valintaa tehdessämme oli tuo nykyinen ja ½ metriä pitempi Mersualustainen. Valittiin 6,98 pitkä kun lisäpituus olisi tuonut enemmän harmia kun hyötyä, mm lauttamaksut olisivat monessa tapauksessa nousseet pilviin.
Monessa paikassa esim. Italiassa yli 3,5 tonnisella ei saa ajaa tai aika jolloin se on sallittua on rajoitettu.
Omien mieltymysten mukaan se valinta pitää tehdä ja toivottavasti valinta osuu nappiin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 1.02.2013 kello on 10:45 ---No niin vastauksia tuli ihan kiitettävästi orgin asiantuntiloilta kysymykseen,-mitä mieltä Knaussista,- ja pistän tähän tiivistettynä loppuun parhaimmat:
-Sillä ajetaan karvahattu päässä
-Heitä oman auton avain kauas pois
-Pitää olla intekroitu
-Onko teillä tarpeeksi matkustajia
-Hirveä perä
-Kauhea isä
-Onko sulla ajokortti
-Muista kuumemittari mukaan
-Auto keulii kun sinne laittaa skootterin perään
-Mennään syömään välillä
-Vuokraa auto
-Onko sulla henkselit vai vyö
-Älä kun minimerkki vaihtuu
- Niin ja oli siellä äiti muoriakin käyty prinsessalla kyydittelemässä
Tässä muutamaia hauskoja kommentteja joita pitää ottaa huomioon kun tuota Knaussia harkitsee...tuskin sain yötäni nukuttua kun tuli mietittävää ^-^
Tarvii vissiin mennä ensi viikolla itse paikan päälle ihmettelemään.. :o
--- Lainaus päättyy ---
No on sinulla kuitenkin nyt hyvät evästeet. Ei muuta kun kaupoille. Muista, että ennen kun työnnät pankkikortin masinaan, kysyt meiltä hyväksytäänkö kauppa ja varsinkin se auto. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta