Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Knaus mitä mieltä?

<< < (8/21) > >>

vesako:
Pitäisköhän palata aloittajan aiheeseen.?

Tai sitten syömään hiljakseen.

Hyvä ruoka parempi mieli. Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2013     kello on 20:31 ---Missä se menee se seisottamisen kannattavuuden raja?

Mitähän se maksaisi vuokrata autoa vaikkapa sellaisen 70-90 päivää vuodessa. Kannattaisikohan. Olisiko aina mukavaa pakata auto uudelleen ja uudelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Minä yleensä en näissä keskusteluissa käytä ilmaisua sinä. Mutta nyt sanon, että en sinua tarkoittanut, vaan monia muita, joista kuljin on helekutin mukavan näköinen pihamaalla. Ehkä se seisoo siellä pihamaalla siksi kun lähteminen on tehty jostakin syystä vaikeaksi. Niin varmaan onkin, kun näitä sivuja lukee, monilla on minun mielestä ihmeellisiä ja tyhjän päiväisiä rituaaleja, etten itsekkään viitsisi silloin minnekkään lähteä. :)

Nyt oli tarkoitus kulkimella lähteä viikonlopuksi äitimuoria katsomaan. Mutta menen Ranskalaisella kaunottarella ja yövyn muorin luona. Nään sitten minkälaista eloa hän dementoituneena yöllä pitää. Jos vielä sitten hän pärjäisi kotona yksin jonkun aikaa, ettei minun tai siskon tarvitsisi sinne muuttaa. Tarkoitus olisi, että laitospaikat on niiden vanhemmille, joiden muksuilla on isot ja upeat huushollit. :)

Eikö ollut hyvä selitys, ja tulihan siinä muutakin.  ;D

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.01.2013     kello on 20:03 ---Tuohon kun pakkaat skootterin talliin ja muutakin hiukan painavampaa niin voi olla ajettavuudeltaan mielenkiintoinen. Tuo kokoluokka vaatii mielestäni takavedon ja varsinkin jos aikoo talviaikaan ajella.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt voin puhua ihan kokemuksesta!  :) Takatalli on tosiaan iso ja sen lastaaminen keventää etupäätä. Talvella renkaat pitää olla kunnossa. Tein tuommosella "neitsytmatkan" helmikuussa pahimpien talvimyrskyjen aikaan, kyllä sillä pärjäsi, mutta kieltämättä kesällä on mukavampaa, olikin muuten ainoa kerta kun tuo on talvi-ilmaa nähnyt  :)  Ihan on mukava laadukas peli ja tilaa on!
Mikäs LMC-99:llä olikaan? voisin vaihtaa pienempään, jos ei sopivaa vaunua kukaan tyrkytä.

Alan:
Eppäilen, että LMC on ostamassa autoa talvikäyttöön, kun ehtona on tuo lämmitysmuoto. Ei ole auto silloin tulossa seisontaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.01.2013     kello on 20:55 ---Nyt oli tarkoitus kulkimella lähteä viikonlopuksi äitimuoria katsomaan. Mutta menen Ranskalaisella kaunottarella ja yövyn muorin luona. Nään sitten minkälaista eloa hän dementoituneena yöllä pitää. Jos vielä sitten hän pärjäisi kotona yksin jonkun aikaa, ettei minun tai siskon tarvitsisi sinne muuttaa. Tarkoitus olisi, että laitospaikat on niiden vanhemmille, joiden muksuilla on isot ja upeat huushollit. :)

Eikö ollut hyvä selitys, ja tulihan siinä muutakin.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Selityksessä ei mitään vikaa ole, mutta tässä on moni muukin sen ikäinen ukko, että saattaa olla arkea mitä kerroit. Kaikki ei halua kertoa.

Paljoa sillä ei yhteyttä seisottamiseen ole; joillakin on varaa maksaa auton veroista ja vakuutuksista pitkästi toista tonnia vuodessa sen ollessa lähtövalmiina joka päivä ilman liikennekäyttöön ottoa. Mulla esimerkiksi ei ole, tai olisi, mutta jäisi tekemättä kesälomareissu.

No olennaistahan tässä seisotuksessa on, että kaikki ei yksinkertaisesti halua ajaa autolla talvella; toinen ei paljoa kerkiä, kolmas ei tykkää talviajosta, neljättä ei huvita kustantaa talvivarustusta esimerkiksi parin viikonlopun takia. 

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 31.01.2013     kello on 21:10 ---

Paljoa sillä ei yhteyttä seisottamiseen ole; joillakin on varaa maksaa auton veroista ja vakuutuksista pitkästi toista tonnia vuodessa sen ollessa lähtövalmiina joka päivä ilman liikennekäyttöön ottoa. Mulla esimerkiksi ei ole, tai olisi, mutta jäisi tekemättä kesälomareissu.

No olennaistahan tässä seisotuksessa on, että kaikki ei yksinkertaisesti halua ajaa autolla talvella; toinen ei paljoa kerkiä, kolmas ei tykkää talviajosta, neljättä ei huvita kustantaa talvivarustusta esimerkiksi parin viikonlopun takia.

--- Lainaus päättyy ---

Ja jos tilanne on se, että maksaa ainoastaan liikennevakuutuksen hyvillä bonuksilla ja dieselveron joka on luokkaa 125€ vuosi niin kuluja ei oikeasti voi verrata matalabonuksiseen täysvakuutettuun josta maksetaan autovero.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View