Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Automaattinen lämmityskytkin?

<< < (7/17) > >>

oh5yw:
Yleensä menee tulliin, mutta ei se sinne jää :)

Itse tullimaksua ei mene, mutta ALv:n saattavat ottaa, jää silti hinta alle sataseen. Juuri tuli mulle Kiinasta paketti, jonka päälle oli arvoksi laitettu 100$ ja tuli suoraan kotipostiin, viime kuussa taas yksi paketti jonka päällä luki 55euroa ja tullin kautta jouduin hakemaan....

käytäntö on melko kirjavaa

kari

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 18.02.2011     kello on 12:25 ---Ollaanko tuohon tutustuttu siinä määrin että, tästä kapistuksesta voisi laittaa tilauksen sisään.
Kiinnostaisi kovasti!!

http://viewitem.eim.ebay.fi/Realtime-GPSGSMGPRS-Vehicle-Tracker-System-Device/310296251835/item

--- Lainaus päättyy ---

Tilaatko samalla kaksi? Jatkan yv:nä. ;)

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.02.2011     kello on 14:27 ---Tilaatko samalla kaksi? Jatkan yv:nä.

--- Lainaus päättyy ---

Jos olet sitä mieltä että tuo on harkinnan alainen, niin pistetään tilaus vaikka saman tien.

Edit: lainaus korjattu, ylläpito

vesako:
Vähän aiheesta poiketen, mutta tavallaan samaan
liittyen.

Mitenkäs voitas tarkkailla vaunun sisälämpötilaa
kotoa käsin.?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 18.02.2011     kello on 18:36 ---Vähän aiheesta poiketen, mutta tavallaan samaan
liittyen.

Mitenkäs voitas tarkkailla vaunun sisälämpötilaa
kotoa käsin.?

--- Lainaus päättyy ---

Onhan noita laitteita, joilla se onnistuu. Jos tarkoitat tuota ylläolevaa niin en ole siihen oikein tutustunut, mutta siinä on se toiminta jota itse haluan eli kytkee lämmön päälle ja se minulle riittää, on muuten pirun halpa. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View