Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Käykää kurkkaamassa (blogi Saksan, Hollannin ja Belgian reissusta)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 30.01.2013 kello on 17:45 ---Käyty lukemassa. Ja tuleville reissuille vihjeenä, että Bruggen naapuri kaupunki Gent on varmaan yhtä hieno jollein hienompi. Ja kesällä siellä on Gent festivaali joka on aivan ehdoton blues diggaajalle. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ja onhan siellä yxi klassikko... http://www.gent-wevelgem.be/
winemaker:
Sain luettua Matsin jutun läpi, hieno tarina. Olit näköjään kirjoittanut juttuja koneelle pitkin matkaa, ilmankos tietoa oli.
Kuvat tyypillista MatsOnni - luokkaan varsinkin nuo Hollannin kukkakuvat !
Erityisesti jäi mieleeni tuo Grännan kohta paluumatkalla ja siinä tutustuminen Visingsön saareen. Siellä Näs´ssä minäkin olen käynyt ja viettänyt itseasiassa kesän. 1960 - luvulla kieltä oppimassa!
Ja kävimme Grännassa lautasatamassa myös Tanskan matkallamme muutama vuosi sitten.
;D
MatsOnni:
Joo, kopsasin vaan matkapäiväkirjasta ja vähän muokkailin. Kuvien liittäminen valmiiseen tekstiin oli pikkasen hankalaa.
Pituudesta yksi meidän pojista sanoi että jos teksti on tarkoitettu yleisesti luettavaksi niin ei jokaista vessareissua kannata erikseen mainita :(
Samalla huomautti ettei sitten parane julkaista sitä reissua kun käytiin hänen kanssaa Berliinissä jalkapalloa katsomassa :)
Paljon mulla on vielä sen ulkoasun kanssa säätämistä, mutta vähitellen... En esim. oikein osaa hyödyntää sitä reunapalkkia niin kuin Wine.
En oikein itekkään tiedä, mikä viehtymys mulla on siihen Grännaan, jotenkin vaan sinne tulee pysähdyttyä usein varsinkin ylöspäin tullessa. Kaunis pikku kylähän se on, mutta ei ainut reitillä.
K.E.V:
Samoin me melkein aina pysähdymme. Ajamme 9 km sinne Ödeshögin suuntaan ja Getingaryds campingille. Siellä on kiwaa ihailla auringonlaskua järven takana ja olla hiljaisuudessa Thumb
Soleil:
Kiitos, tulen seuraamaan. Hyvä ja mukava alku sinulla. :)
Itse olen aina rakastanut lukea ihmisten matkakertomuksia, ne jo ovat suuria rikkauksia, kokea enempi elämästä ja matkailusta. Netti on pullollaan mitä ihmellisempiä blogeja, aiheita laidasta laitaan. Itse olen jo varmaan vuoden pohtinut aihetta, miksen minäkin alkaisi pitämään matkablogia mutta mutta,.. siinä on juuri tuo yksityisyys. Miten osaan pitää puheliaana "lörpöttävänä" ihmisenä rajan, etten kirjoita puolelle mailmalle kaikkea, vaikkapa juuri "vessakäyntejä". :) Voihan sitä kyllä vain omaksi iloksi kirjoitella ja pitää salaisena blogina.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta