Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta

Only in Kajana :)

<< < (21/22) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 31.01.2013     kello on 20:31 ---Niin kuin olen todennut, senkus menee ohi. En estä.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Ajat sankarina sitä 82-84 ja saat siitä varmaan jotain kiksejä kun rajottimella varustettu ei kiihdy. Ootko koskaan kuullu mitään ohituksen estämisestä?

Koitappa ensi kerralla antaa sopivassa paikassa ohitusmerkki ja sitten tarpeen mukaan hidastaa - saattaa tuntua sisällä enemmän sankarilta - ainakin pitäisi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.01.2013     kello on 20:34 ---Niinpä. Ajat sankarina sitä 82-84 ja saat siitä varmaan jotain kiksejä kun rajottimella varustettu ei kiihdy. Ootko koskaan kuullu mitään ohituksen estämisestä?

Koitappa ensi kerralla antaa sopivassa paikassa ohitusmerkki ja sitten tarpeen mukaan hidastaa - saattaa tuntua sisällä enemmän sankarilta - ainakin pitäisi.

--- Lainaus päättyy ---

Siis jos ajan 80km/h rajoitusalueella 82-84km/h todellista (90km/h mittarinopeutta), niin minun pitäisi vielä alkaa väistelemään takaa tulevia? Miten muka estän ohitusta kun ajan tasaista vauhtia, kiihdyttämättä, jarruttamatta, kiilailematta?

vesako:
Rolli laittoi kalan uuniin. Kohta päästään syömään. Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 31.01.2013     kello on 20:38 ---Siis jos ajan 80km/h rajoitusalueella 82-84km/h todellista (90km/h mittarinopeutta), niin minun pitäisi vielä alkaa väistelemään takaa tulevia? Miten muka estän ohitusta kun ajan tasaista vauhtia, kiihdyttämättä, jarruttamatta, kiilailematta?

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän tämä ole mun osalta loppuunkäsitelty. Varmaan muut ymmärsi, mikä mua sapetti tuossa ao. tekstissä.

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 31.01.2013     kello on 14:18 ---Ei auta, hetken kuluttua on taas takapuskurissa kiinni.
Tehokkain keino viestiä  näille teiden sankareille on hidastaa vauhti tuonne 70 km/h jonka jälkeen rivakka kiihdytys takaisin siihen matkanopeuteen. Jos ei ekalla usko niin sitten seuraava kerta ylämäen alkaessa (mutta vain pitävällä tiellä). Tähän mennessä jokainen on on viimeistään tokalla kertaa tajunnut ajavansa liian lähellä.
Eli pitäisi sen turvavälin turvallisena, tai menisi sitten ohi jos on niin kiire että rajoitusta hieman nopeammin ajavakin on tukkeena.

--- Lainaus päättyy ---
Thumbd

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 31.01.2013     kello on 20:39 ---Rolli laittoi kalan uuniin. Kohta päästään syömään. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mie tein lihapullia ja muutaman jauhelihapihvin, rakensin juppi hampurilaiset ruissämpylän sisään ja vielä salaattiakin laitoin. Masu täysi ja pari oluttakin join, Lidlistä.

Tämmöstä jos saa Kajjaanissa niin meen käymään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View