Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunu Saksasta?

<< < (14/18) > >>

Laaga:
http://www.youtube.com/watch?v=ikpuiWX_6Y4  tuossa on ainakin Kaben 2007 aikaisten vaunujen rakennus järjestys. Adrialla näyttäis videoiden prusteella olevan hieman erijärjestys ainakin autojen osalta.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  6.07.2014     kello on 13:04 ---Tästä ketjusta on tullut oudon hajanainen yleiskeskustelu vaunuista. Punainen lanka puuttuu, kun ei tiedä, mikä on kyselijän tavoite.

Minä en ainakaan ymmärrä, haetaanko tonnin vaunua vai uutta tai uudenkarheaa, koosta tai pohjaratkaisusta puhumattakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Just näin. Mäkään en tajuu mikä on idea tässä kun sahataan sinne tänne ja epäillään kaikkea...
Noh onneks itel on selvät sävelet ylimääräiset eurot vaan puuttuu moninaisista projekteista johtuen.
Saksaan on niin pirun helppo mennä ja laivalla takas tai sitte ruottin kautta jota   itse käytän kun tulee se ajankohtaiseksi.
Mulla on kohde valmiiks ajateltuna niin on helppo seurata hintoja mut teen nyt ton talon ekaaks valmiiks....,       t migel

kara vaan:
Olisi aikomus hakea kesällä uusi käyttämätön vaunu saksasta ja lomailla samalla kolmisen viikkoa paikanpäällä. Onnistuuko tuo kilpien ja vakuutuksen puolesta? Keltaiset kilvet taitavat olla voimassa vain viisi vuorokautta, mutta saako joitain kilpiä/vakuutusta pidemmäksi aikaa?

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: kara vaan -  7.04.2015     kello on 15:47 ---Olisi aikomus hakea kesällä uusi käyttämätön vaunu saksasta ja lomailla samalla kolmisen viikkoa paikanpäällä. Onnistuuko tuo kilpien ja vakuutuksen puolesta? Keltaiset kilvet taitavat olla voimassa vain viisi vuorokautta, mutta saako joitain kilpiä/vakuutusta pidemmäksi aikaa?

--- Lainaus päättyy ---
Onnistuu. Ota punaiset kilvet, ne saa vaikka kuukaudeksikin.

kara vaan:
OK, kiitos. Näin tehdään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View