rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Pilvipalvelut.  (Luettu 4802 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
Vs: Pilvipalvelut.
« Vastaus #15 : 21.01.2013 kello on 21:39 »
Kertokaas profeksionaalit, mihin te käytätte noita pilviä?

Minulla olisi mahdollisuus käyttää ja tilit olemassa Dropbox, Ubuntu o,ja  Icloud.
En vaan tiedä mihin noista alkaisi panostaa ja mikä olis järkikäyttöä?

Minulla Ubuntu Oneen menee kännykällä otetut kuvat automaattisesti jolloin ne on käytettävissä millä tahansa koneella, lisäksi synkronisoi dokumentit + muut pikku sälät kahden PC:n ja yhden läppärin sekä yhden miniläppärin kanssa.
Tuo isompi taas on varmistustallennuks ia varten, johon varmistuu PC:n kotihakemisto sekä asetukset Déjà Dupin avulla.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.08.2021 kello on 09:35
    • Me
« Vastaus #16 : 21.01.2013 kello on 21:46 »
iCloud ja nyt on Evernote kokeilussa.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:04
« Vastaus #17 : 21.01.2013 kello on 22:01 »
Tää amatööri käyttää ainaski seuraavia juttuja:
Dropboxilla säilytän erilaisia työjuttuja, jotta saan ne käsiini eri paikoissa eri läppäreilläni ja kännyköilläni.
Skydrive jakaa puolestaan kännykkäkuvat suoraan eri laitteisiini.

Sitten sellaisia juttuja, jos pilvipalveluun voisi verrata:
Xmarks jakaa kaikki kirjanmerkit selaimesta muihin läppäreihini ja kännyköihini.
LastPass pitää sisällään kaikki salasanat, joita kirjautumisessa tarvitsen.

Nämä toimii lähes moitteetta kakissa muissa laitteissa, paitsi iPadissa. Siinäkin pelaa kikkailun kanssa, mutta esim. Excelit, Powerpointit ym. vääristyy avattaessa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
« Vastaus #18 : 22.01.2013 kello on 09:17 »

Minulla olisi mahdollisuus käyttää ja tilit olemassa Dropbox, Ubuntu o,ja  Icloud.
En vaan tiedä mihin noista alkaisi panostaa ja mikä olis järkikäyttöä?

Jonkinverran olen käyttänyt Picasaa myös kuvien siirtelyyn eri koneitten välillä.

Kännykän valokuvat menee suoraan skydriveen, samoin kuin säilytän suurta osaa nykyisistä aktiivisista dokumenteista siellä, jotta voin niitä muokkailla tarvittaessa millä tahansa koneella.

Tuollainen dokumentti on esimerkiksi vaunupäiväkirja ja kauppalista, joita myös vaimo voi samasta paikasta muokkailla, mutta myös monet muut kuten esimerkiksi mun meidän SFC aluetta koskeva materiaali.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 16:15
  • Tekniikan diletantti
« Vastaus #19 : 22.01.2013 kello on 13:44 »
Ettehän te poijaat oo sortunna huumeisiin :o :o?

Juu, meillä alotettiin virmassa huumetestit. Tällä viikolla testailemme hassista.