Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 18.01.2013 kello on 04:08 --- Se on toi kateus niin ihmeellistä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai se nyt kateutta ole, onhan Volvo vielä sentään ostettavissa normaaliauton hinnalla...työkaver i osti edellisessä elämässään olleen taksin -09 V70:sen, maksoi siitä "vain" 17k€ eli uuden pikkuauton hinnan. Hinnanpudotus melkoisen roimaa, yli puolet sulanut uuden hinnasta.
Hieno auto mutta minä vaatimattomana ostaisin sen pikkuauton, kun en vetoautoa tarvitse ja minä kun olen tottunut niin näihin kauppakasseihin. ;D
Haapaniemen Paroni:
Vanhaa taksia en kyllä ostaisi mistään hinnasta ;) Oli merkki mikä tahansa..
migel:
No usein ne on kyllä aina lämpiminä ja huolletaan säännöllisesti ja hintahan sen ratkaisee...En minä pelkää paljon rullaneita!
Munkin Vollella on ajettu jo 340 000km ja kyllä se hyvin toimii silloin kun kone käy!!! Mut se V70 farkku uuskoppa on hakusessa sit ku massi on kasassa :D :D :D
Ens kesä mennä Chevy vanilla!!!!
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 17.01.2013 kello on 21:17 ---Ketjun aloittaja taitaa vähän härnätä Volvo immeisiä, mutta haittaneeko tuo.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo nyt oli selvää jo alusta alkaen ???
Ja kirjoittajan lähtöpaikkakin on tiedossa. Olikos se etukatos vai etuteltta ,markiisi tms
Nimee ei viitti mainita 8)
Sontajärveltä , Mersulla ajaa. Eikä tiedä ettei ilmajousitusmersust a ole veturiksi.
3 kirjoitusta, 2 Volvosta ja 1 omastaan
http://karavaanari.org/index.php?action=profile;area=showposts;u=1761
Siinä tärkeimmät.
Ainii, tietysti savolaene, kuinkas muuten.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 18.01.2013 kello on 05:06 ---Ei kai se nyt kateutta ole, onhan Volvo vielä sentään ostettavissa normaaliauton hinnalla...työkaver i osti edellisessä elämässään olleen taksin -09 V70:sen, maksoi siitä "vain" 17k€ eli uuden pikkuauton hinnan. Hinnanpudotus melkoisen roimaa, yli puolet sulanut uuden hinnasta.
--- Lainaus päättyy ---
Älä välitä ,kaverini osti vastaavan Hyundai:n , oli ollut taksissa. Maksoi 4500€ Se oli sulanut vielä enemmän :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta