Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mikä tekee Volvosta hyvän veturin??

<< < (14/38) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 17.01.2013     kello on 21:03 ---Hieman otsikkoa sivuten,tuo Omega farkku,BMW turbo kuutosella,diisel,tehoa 160 hv,vois olla vaunun vetämisseen hyvä,kävin hakemassa parin kuution klapikuorman,ei huomannut ,että perässä oli kärry!!

--- Lainaus päättyy ---

Minä muistan perässä olevan kärryn vaikka se olis tyhjä.
Volvo vielä varmistaa muistamisen mittariston "kärry vilkulla" aina kun vilkuttaa ettei varmasti pääse unohtuun. ;)

jorma:
Ketjun aloittaja taitaa vähän härnätä Volvo immeisiä, mutta haittaneeko tuo.
Kannattaa varmaan hankkia jokin muumerkki jos haluaa erottua joukosta. Volvo on kuitenkin ylivoimaisesti suosituin merkki vaunun vetäjien joukossa, joten jo siitä voi päätellä sen sopivuus kyseiseen tehtävään. Jos se veturiksi on hyvä, niin täytyy sen olla kelpo peli muuhunkin käyttöön.
Itsekkin olen muutamalla maasturilla aikoinani vedellyt vaunuja, mutta jostakin syystä Volvo kuitenkin vetää pidemmän korren kokonaiskäyttöä ajatellen. :D

relluttelija:
Ainakaan VovlO kuskin ei tarvitse osata oikeaa ja vasenta kun ne on merkitty rattiin Thumb

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 17.01.2013     kello on 21:22 ---Ainakaan VovlO kuskin ei tarvitse osata oikeaa ja vasenta kun ne on merkitty rattiin Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Sillä on varmistettu suunta niille, jotka syntyessään ovat olleet vasenkätisiä, mutta koulussa pitänyt ruveta oikealla kädellä kirjoittamaan.
Varma mikä varma. ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 17.01.2013     kello on 21:17 ---Ketjun aloittaja taitaa vähän härnätä Volvo immeisiä, mutta haittaneeko tuo.
Kannattaa varmaan hankkia jokin muumerkki jos haluaa erottua joukosta. Volvo on kuitenkin ylivoimaisesti suosituin merkki vaunun vetäjien joukossa, joten jo siitä voi päätellä sen sopivuus kyseiseen tehtävään. Jos se veturiksi on hyvä, niin täytyy sen olla kelpo peli muuhunkin käyttöön.
Itsekkin olen muutamalla maasturilla aikoinani vedellyt vaunuja, mutta jostakin syystä Volvo kuitenkin vetää pidemmän korren kokonaiskäyttöä ajatellen. :D

--- Lainaus päättyy ---
Se on toi kateus niin ihmeellistä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View