Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Voinko siirtää SIM kortin mokkulaan?

<< < (7/13) > >>

Fenix:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.01.2013     kello on 23:26 ---Kun taito ei riitä, niin se ei riitä!!  :(  :(

--- Lainaus päättyy ---

Käsittääksen näin:

1. Lataa ohjelma tuolta palvelimelta koneellesi
2. Poista mokkula koneesta, jos se oli käytössä
3. Karkaise kaikki muutkin nettiyhteydet, jos on
4. Laita mokkula koneeseen, mutta ylä käynnistä mitään yhteysohjelmaa (noiss muistaaksen mobile partner)
5. Tuplaklikkaa tuota lataamaasi tiedostoa, jotta se käynnistyy. Pitäis mennä siitä eteenpäin automaattisesti.

Takuuna antamilleni ohjeolle ns perävalotakuu, tai tässä tapauksessa kai ledivalotakuu, eli jos mokkula ei enää ikinä herää henkiin, niin se on omalla vastuulla. ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.01.2013     kello on 21:24 ---No, on niissä silti eroja. Kun minulla tulee tavaraa 4Mb nopeudella, tuossa lähellä ei koskaan mene yli kahden wanhemmalla kilkkeellä. Edge ei siihenkään pysty.

--- Lainaus päättyy ---
On, noita päätelaitteita on eri maksiminopeuksisia tukevia. Ei silti pois sulje edellä esitettyä taajuusalueista.

Asiasta kolmanteen, laitoin Saunalahden 4G tikun eräälle pokalle Lenovo T400 koneeseen. Antoi vakaata 42 megaa sisäänpäin , ajoin monta testiä eri muodoissa ja kyllä rokkas  Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.01.2013     kello on 23:26 ---Kun taito ei riitä, niin se ei riitä!!  :(  :(

--- Lainaus päättyy ---

Siis, ei edelleenkään ole taito riittänyt.

Mielestäni olen saanut sim-lukituksen purettua, koska DNA:n simmillä sain tekstarin läpi. Mokkula oli Saunalahdelta.

Tuossa Mobilepartnerissa näkyy operaattorin nimi, joko   saunalahti tai DNA, riippuen simmistä.  Mutta merkkivalo vain vilkuttaa hakevansa yhteyttä.

Ei kai tuollainen mokkula vaadi jonkinlaista muuta data-yhteyttä. DNA:ssa minulla on "oikea" data, tosin halvin, mutta kuitenkin. Saunalahtikin päästää dataa läpi, mutta on "varsinaisesti" puhesimmi.

Löytyyköhän noilla tiedoilla lisää apuja? Olisi kiva saada toimimaan!

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 28.01.2013     kello on 21:35 ---Siis, ei edelleenkään ole taito riittänyt.

Mielestäni olen saanut sim-lukituksen purettua, koska DNA:n simmillä sain tekstarin läpi. Mokkula oli Saunalahdelta.

Tuossa Mobilepartnerissa näkyy operaattorin nimi, joko   saunalahti tai DNA, riippuen simmistä.  Mutta merkkivalo vain vilkuttaa hakevansa yhteyttä.

Ei kai tuollainen mokkula vaadi jonkinlaista muuta data-yhteyttä. DNA:ssa minulla on "oikea" data, tosin halvin, mutta kuitenkin. Saunalahtikin päästää dataa läpi, mutta on "varsinaisesti" puhesimmi.

Löytyyköhän noilla tiedoilla lisää apuja? Olisi kiva saada toimimaan!

--- Lainaus päättyy ---
Sun täytyy profiileista valita se operaattori minkä simmi sisällä.
Sitten klikkaa yhdistä (tietenkin pin-koodi naputeltuna)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.01.2013     kello on 21:40 ---Sun täytyy profiileista valita se operaattori minkä simmi sisällä.
Sitten klikkaa yhdistä (tietenkin pin-koodi naputeltuna)

--- Lainaus päättyy ---

Siis vaikka Mobilepartner etusivun alareunassa näyttää operaattorin nimen ja yhteyden tyypin? Ja signaalin voimakkuus on "kaakossa"!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View