rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Saksantuontiautossa satelliittisysteemi,toimiiko suomessa?  (Luettu 3006 kertaa)

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:12.11.2017 kello on 16:21
  • seppo2007
Mahdollisesti tulossa autonkottero,jossa valmiiksi asennettuna autom.satelliittisy steemi telkkareineen.toimi iko suomessa vai onko kallis koriste.Entäpä telkkari,voiko sekin olla mallia joka ei esim tue tekstityksiä....etc?kommenteja ja kokemuksia kaivataan.

seppo

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
Vs: Saksantuontiautossa satelliittisysteemi,toimiiko suomessa?
« Vastaus #1 : 25.01.2013 kello on 19:21 »
Kaiken tietää varmasti vain kokeilemalla. Ainakin voit katsella satelliitteja. Näet Eurosportin ja Formulat saksankielisellä selostuksella.  ;D Jos siinä on kortinlukija voit Euroopanmatkoille hommata, mikäsen nimi nyt olikaan, kortin, jolla näet koosteen Suomen pääkanavista. CanalDigital tuskin näkyy, koska niillä on ollut tapana naittaa viritin ja kortti yhteen ja se toimii vain tiettyjen virittimien kanssa, jotka ovat hyväksyneet.
Telkkarin toiminnan täällä, näkee vasta täällä, ellet saa speksejä jostakin. Jos tv, sat-viritin ja ohjain on integroitu samaan laatikkoon, seon sitten siinä ja voi vaan pitää peukkuja.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #2 : 25.01.2013 kello on 19:30 »
En ole hirveästi yrittänytkään, mutta aika heikosti tuo kotipihassa toimi. Jotain näkyi. Mulla auto -09 ja täysautomaattilauta santenni.

Mua ei haittaa, kun on reissussa mahdollista käyttää, jos viitsii viritellä. Toki autossa on normaali digi-tv -antennikin, eli vain se lautanen saattaa olla "koriste". En katso paljoa tv:tä, joten en ole hirveästi tuohon asiaan keskittynyt. Vielä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:33
« Vastaus #3 : 25.01.2013 kello on 20:13 »
Soommoro!

Itse otin omastani pois , boxi tosin oli analoginen.
Ymmärsin että ei paljon Suomen puolella näy.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
« Vastaus #4 : 25.01.2013 kello on 21:20 »
Itse otin omastani pois , boxi tosin oli analoginen.
Ymmärsin että ei paljon Suomen puolella näy.

Ai hitto, tuo on totta. Täällä sillä ei enää tee mitään, mutta keskiEuroopassa kyllä. Joskus kun viimeksi vilkaisin kanavalistoja, niin, yllätys yllätys, analogisten määrä oli kasvanut! Ovat kai juuri saksalaiset nostaneet metelin asiasta.